سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / افتتاح بازارچه صنایع دستی و محصولات خانگی در شاهرود

افتتاح بازارچه صنایع دستی و محصولات خانگی در شاهرود

شاهرود – حسین بابامحمدی: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ۹۷ وفرمایش مقام معظم رهبری که سال ۹۶ را (سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال) نامیدند در اقدامی توسط بیت حضرت آیت الله شاهرودی بازارچه صنایع‌دستی، محصولات خانگی و ستاد جهیزیه مؤسسه خیریه الزهرا (س)، در شاهرود افتتاح شد. این بازارچه در شاهرود خیابان ۲۲ بهمن نبش خیابان آزادگان، پاساژ هلال، طبقه زیرین دایر گردیده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، در حاشیه افتتاح این بازارچه، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمود شاهرودی در گفتگو با خبرنگارما گفت: باهمت تعدادی از خیرین ومحترمین، برخی اصناف شاهرود و رئیس کمیته امداد شاهرود وحسب ضرورت نیازمردم این بازارچه افتتاح شد.
هدف از این بازارچه عرضه مستقیم صنایع دستی روستاهای شاهرود، عرضه محصولات خانگی بدون واسطه و معرفی این عزیزان به مردم می‌باشد.وی در ادامه گفت: این بازارچه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳:۳۰ و بعد از ظهر ۱۶:۳۰ الی ۹ شب دایر می‌باشد و شهروندان محترم می‌توانند از این بازارچه دیدن بعمل آورند. شایان ذکر است این بازارچه از اسفند ۹۶ لغایت خرداد ۹۷ دایر می‌باشد. وی اظهار داشت: ستاد کمک جهیزیه از قبیل یخچال، قالی، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی که اقلام مورد نیاز هرزوج جوانی می باشدبدون هیچ سود و بهره از سوی کارخانه تهیه شده و قسطی در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت. کل اقلام بازارچه حدوداً زیر قیمت بازار، برای رفاه حال مردم عرضه می‌گردد. وی افزود: بن هایی با ۲۰ درصد تخفیف بابت افراد نیازمند توسط مؤسسات خیریه، امداد محله‌ها، مراکز نیکوکاری، برخی اصناف شاهرود و مدارس توزیع گردیده است.

همچنین مطالعه کنید:

برای رفع موانع صادراتی/دانش‌بنیان‌های توانمند مستقر در پارک‌ها حمایت می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز ، امیرحسین میرآبادی پس از امضای تفاهمنامه همکاری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.