صفحه اصلی / اقتصادی / تولید و تجارت / ضرر مرغداران به دلیل جمع نشدن مرغ‌های مازاد/ کاهش قیمت جوجه‌ یکروزه
ضرر مرغداران به دلیل جمع نشدن مرغ‌های مازاد/ کاهش قیمت جوجه‌ یکروزه

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی عنوان کرد

ضرر مرغداران به دلیل جمع نشدن مرغ‌های مازاد/ کاهش قیمت جوجه‌ یکروزه

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: وزارت جهادکشاورزی هنوز فرصت نکرده مرغ مازاد از بازار را جمع آوری کند و مرغداران به دلیل مازاد مرغ و عدم جمع‌آوری آنها دچار ضرر و زیان شده‌اند.


حبیب اسدالله نژاد، آخرین وضعیت بازار مرغ را تشریح کرد و گفت: در مقطعی درخواست کردیم که مردم مرغ خریداری و ذخیره کنند تا به وزارت جهادکشاورزی فرصتی داده شود به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد را از بازار جمع‌کند که البته تاکنون این اتفاق نیفتاده و مرغداران به دلیل مازاد مرغ و عدم جمع‌آوری آنها دچار ضرر و زیان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده هر کیلو مرغ زنده بین ۳۶ تا ۳۹ هزار تومان است، اظهار کرد: مرغداران در ازای فروش هر کیلو مرغ ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان در ضرر هستند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور اضافه کرد: مشکلی در تامین نهاده وجود ندارد، ولی هنوز برخی مرغداران نهاده‌هایی که تا ۲۱ اردیبهشت سال جاری طلبکار بودند را دریافت نکرده‌اند. امیدواریم دولت به تعهدات خود عمل کند.

وی در پایان با اشاره به کاهش قیمت جوجه یکروزه گفت: حدود یکماه است که قیمت جوجه یکروزه کاهش یافته و به کمتر از ۱۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

سازمان امور مالیاتی: جلوی فعالیت‌های غیرمولد سفته بازی را می‌‌گیریم/کاهش فشار مالیاتی بر تولید

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.