چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / تولید و تجارت / صادرکنندگان نمونه معرفی می‌شوند
صادرکنندگان نمونه معرفی می‌شوند

در مراسمی با حضور رئیس جمهوری

صادرکنندگان نمونه معرفی می‌شوند

سازمان توسعه تجارت از برگزاری مراسم روز ملی صادرات در روز ۳۰ مهر امسال خبر داد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بازاری، دبیرکارگروه انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی ۱۴۰۱ با اعلام این خبر و با اشاره به مشارکت حداکثری صادرکنندگان در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه در سال جاری گفت: امسال پرونده بیش از ۶۰۰ بنگاه صادراتی از گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف به منظور انتخاب صادر کنندگان ممتاز و نمونه ملی بررسی شد و منتخبین نهایی در مراسم روز ملی صادرات معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: روز ملی صادرات رویدادی با اهمیت برای تقدیر از تلاشگران عرصه صادرات است که با حضور مقامات و مسئولین بلند پایه کشوری و در راستای فرهنگ سازی برای توسعه صادرات غیرنفتی کشور برگزار می شود.

بازاری تاکید کرد: همه متقاضیان حضور در مراسم بیست و ششمین دوره از رویداد ملی صادرات در سالجاری می‌توانند با مراجعه به سامانه e-tpo.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این سامانه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۹ مهر آماده ثبت نام الکترونیکی است.

بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت، ابراهیم رئیسی – رئیس جمهوری – در این مراسم حاضر خواهد شد و تقدیر از صادرکنندگان نمونه با حضور او انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، آمارهایی که از عملکرد تجاری شش ماهه ایران منتشر شده نشان می‌دهد که با وجود کاهش وزنی، میزان صادرات ارزشی ایران در این ماه‌ها افزایش یافته است.

در سال ۱۴۰۰ نیز پس از افت دوران کرونا، تجارت خارجی ایران به حدود ۱۰۰ میلیارد دلار رسید.

همچنین مطالعه کنید:

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.