صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / سومین دوره طرح توانمندسازی صدف برگزار می‌شود
سومین دوره طرح توانمندسازی صدف برگزار می‌شود

با هدف آماده سازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار

سومین دوره طرح توانمندسازی صدف برگزار می‌شود

سومین دوره طرح توانمندسازی صدف توسط پارک فناوری پردیس با همکاری شبکه فناوری و نوآوری ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هدف از برگزاری این طرح، آموزش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی دانشی با تمرکز بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌منظور کمک به آنها برای ورود به بازار کار است. این طرح همچنین به ایجاد زمینه نقش‌آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های فردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کمک می کند.

چارچوب کلی برنامه آموزشی سومین دوره طرح صدف بر اساس ۴ کمپ طراحی و اجرا می‌شود. کمپ‌های طرح عبارت‌اند ‌از:

کمپ اول: خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی؛

کمپ دوم: مهارت‌افزایی در زمینه مهارت‌های نرم (Soft Skills)؛

کمپ سوم: شناخت اکوسیستم فناوری و نوآوری و محیط کسب‌و‌کار؛

کمپ چهارم: طراحی و هدایت در مسیر حرفه‌ای؛

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به پانل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق، مشاوره‌های شغلی، تحلیل اختصاصی نتایج آزمون‌های شخصیت‎شناسی و… اشاره کرد.

سومین دوره طرح صدف با مشارکت دانشگاه‌ها، بنیادهای نخبگانی استان‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری در استان‌های تهران (توسط مجموعه‌های بنیاد نخبگان استان تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مرکز نوآوری صبا، شهرستان ورامین)، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گیلان، گلستان، قم، قزوین و خراسان در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در سومین دوره طرح آموزش و توانمندسازی صدف در استان‌های ذکر شده، به سایت تینت به نشانی www.tinet.ir مراجعه نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.