صفحه اصلی / اصناف / اصناف / کسبینو به فروش اصناف کمک می کند
کسبینو به فروش اصناف کمک می کند

رئیس اتحادیه فروشندگان و واردکنندگان دوچرخه و موتورسیکلت و لوازم یدکی تهران:

کسبینو به فروش اصناف کمک می کند

کسب و کار نیوز - رئیس اتحادیه فروشندگان و واردکنندگان دوچرخه و موتورسیکلت و لوازم یدکی تهران گفت: «کرونا در پایان سال 98 تاثیر زیادی بر بازار دوچرخه و موتورسیکلت نداشت زیرا صنوف ما تا 20 اسفند به فعالیت مشغول بودند؛ ولی از زمانی که فروشگاه‌‌های زیرمجموعه اتحادیه ما فروردین ماه با اعلام دولت بسته شد و به تازگی با رعایت پروتکل های بهداشتی باز شده، صنف ما تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد خادم منصوری در گفتگو با «کسب و کار» گفت: «زیرا معمولاً فروشگاه‌‌های دوچرخه و موتورسیکلت از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه شروع به فروش می‌‌کنند که متاسفانه در اوایل فروردین با دستور دولت بسته ماندند به تازگی بازگشایی شده اند. بنابراین کرونا تاثیر خود را در صنف ما در سال ۹۹ گذاشته است. اگر دولت از ۳۰ فروردین اجازه بازگشایی مغازه‌‌ها را بدهد، کسب و کارها شروع به کار می‌‌کنند و مشکلی نیست. به طور کلی برخلاف یک‌‌سری از صنوف مثل تالارهای پذیرایی، کرونا خیلی تاثیری بر صنف ما در سال ۹۸ نداشته است؛ ولی در سال جدید داریم با مشکل مواجه می شویم زیرا چک‌‌ها در اردیبهشت ماه سررسید می شود و صنف را با مشکل مواجه می‌‌کند. بحث این است که فروشگاه‌‌های ما از ۳۰ فروردین شروع به کار کنند؛ اما اگر قرار بر این باشد که مغازه‌‌ها تعطیل باشند دولت محترم باید حتماً تدبیری بیندیشد.

با تاسیس فروشگاه‌‌های اینترنتی، ما این پیش‌‌بینی را کرده بودیم که در فروش اینترنتی نیز فعال شویم. چنین فروشگاه هایی میزان زیادی از فروش خود از موتورسیکلت یا دوچرخه‌‌ها را از فروشگاه‌‌های زیرمجموعه صنف ما تهیه می‌‌کنند. به طور مثال اگر دوچرخه ای ۳ میلیون تومان باشد، فروشگاه ما آن را به همان قیمت ۳ میلیون تومان عرضه می کند؛ ولی فروشگاه های اینترنتی، آن را ۳ میلیون و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می فروشد. در حال حاضر نیاز جامعه کل اصناف نه تنها صنف ما، وجود بستری برای فروش آنلاین است. فروشگاه های بزرگی که در حال حاضر تاسیس شده یا سایت ها یا موازی آن در آینده ای نه چندان دور برای اصناف مشکل درست می کنند. بنابراین راه اندازی شبکه اجتماعی «کسبینو»، کار پسندیده ای است و فکر می کنم برای فروش اصناف موفقیت به همراه داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.