چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / افزایش فروش اصناف با «کسبینو»
افزایش فروش اصناف با «کسبینو»

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات سنتی تهران مطرح کرد

افزایش فروش اصناف با «کسبینو»

کسب و کار نیوز - رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات سنتی تهران گفت: «برای اینکه ببینیم تاثیر کرونا بر صنف لبنیات چقدر بوده، نیاز به زمان بیشتری است؛ اما با توجه به اینکه خیلی از رستوران‌‌ها و ادارات که نیاز خود را از محصولات لبنی تامین می‌‌کردند تازه شروع به کار کرده اند، قطعا تاثیر منفی بر کسب و کار صنعت لبنیات گذاشته است.»

علی رجبی در گفتگو با «کسب و کار» گفت: «همچنین یکی از دلایل دیگری  که باعث شده مردم کمتر لبنیات مصرف کنند باوری است که مردم  در مورد مواد غذایی و طبع سر و گرم آن و تاثیرش بر کرونا دارند. این باور این وجود دارد که لبنیات به دلیل طبغ سرد، باعث می‌‌شود بدن مقاومتش را از دست بدهد و واکنش مثبتی نسبت به آن بیماری نداشته باشد؛ همچنین مردم ترجیح می‌دهند این محصولات را از فروشگاه‌‌ها تهیه می‌‌کردند. با توجه به اینکه در حال حاضر مردم در قرنطینه خانگی قرار دارند و ترددها کمتر شده است، فروش این محصولات نیز تبعا کاهش یافته و این کاهش فروش بیشتر در محصولاتی مثل شیر به چشم می‌‌آید؛ ولی در محصولاتی مثل پنیر و ماست خوشبختانه فروش به طور نسبی خوب است.
قطعا با توجه به شرایطی که کرونا در کشور ما به وجود آورد، تقاضای مردم نسبت به خرید دیجیتال و الکترونیک افزایش پیدا کرد، در این شرایط راه‌‌اندازی «کسبینو» می‌‌تواند کمک بسزایی در رونق کسب و کار  واحدهای صنفی داشته باشد زیرا مردم نیز از این بسترها استقبال کرده‌‌اند. بنابراین تصور من این است که «کسبینو» تاثیر خوبی بر فروش صنوف داشته باشد و بتواند برای تک تک صنوف یک فرصتی باشد که بتوانند کسب و کارشان را از این طریق احیا کنند.»

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …