چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / ترافیک حضور مسئولان در ایستگاه کارخانه نوآوری آزادی + عکس

ترافیک حضور مسئولان در ایستگاه کارخانه نوآوری آزادی + عکس

کسب و کار نیوز - کارخانه نوآوری آزادی هفته پر ترافیکی را پشت سر گذاشت و مسئولان مختلف کشوری از آن بازدید کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این کارخانه در هفته جاری میزبان «رضا اردکانیان» وزیر نیرو، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی،‌ «حسینیعلی امیری» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور، «کاظم خاوازی» معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، «هادی حق‌شناس» استاندار گلستان، «مهدی غفاری» رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان، «ابوالقاسم رحیمی انارکی» مدیرعامل بانک مسکن بود.
وزیر نیرو ضمن بازدید از کارخانه آزادی، با بیان این نکته که رئیس جمهور برای حمایت از مجموعه‌های نوآوری مانند کارخانه نوآوری آزادی دستور صادر کرده است، گفت: هنگامی که در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی و دیگر مراکز ایجاد شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شور و اشتیاق جوانان نخبه و فعال دیده می‌شود، مسئولان در واقع احساس می‌کنند که خود آنها نیازمند این زیست بوم نوآور و پویا هستند.
اردکانیان ضمن بازدید از این مجموعه با تعدادی از صاحبان استارتاپ‌ها صحبت و از آنها برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف آب و برق، کاهش شدت انرژی، توسعه گردشگری سد‌ها و … دعوت به همکاری کرد.
«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی نیز در ضمن بازدید خود از کارخانه نوآوری آزادی، از اولین جشنواره ملی «نوآوری در حوزه ساخت و ساز» نیز بازدید کرد.
پایگاه اطلاع رسانی دولت گزارش کرده است، در این بازدید که ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل بانک مسکن وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کرد، گزارشی از برگزاری جشنواره به وزیر راه و شهرسازی ارائه شد.
در نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در این کارخانه برگزار می‌شود ۴۰۰ ایده استارتاپی در صنعت ساخت و ساز جمع آوری و از بین این ایده‌ها ۶۰ طرح توسط داوران برگزیده شدند.
رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در فرآیند ارائه گزارش از روند برگزاری این جشنواره به وزیر راه و شهرسازی گفت: ایده های استارتاپی برگزیده شده در صنعت ساختمان، توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن مورد حمایت قرار می گیرد.
شایان ذکر است، کارخانه نوآوری آزادی ۱۴آبان ماه توسط «حسن روحانی» رئیس جمهور مورد افتتاح رسمی قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رویداد جینو

رویداد جینو در اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان برترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا «جینو» با هدف نوآوری و توسعه صنعت ویدیو گیم، امسال برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.