چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کات سریع خداداد و مراسمی که نیمه کاره ماند!
کات سریع خداداد و مراسمی که نیمه کاره ماند!

جکی چان با ریش و اولین تجربه اجرا

کات سریع خداداد و مراسمی که نیمه کاره ماند!

کسب و کار نیوز: مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به سال های قبل تغییراتی داشت اما شاید مهمترین تغییر این مراسم ، مجری متفاوت آن بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, خدادادعزیزی مجری مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بود. او تنها و برخلاف معمول که چهره های مطرح به عنوان مجری های دوم روی استیج می آیند ، روی صحنه آمد و برنامه را یک تنه اجرا کرد. با چهره ای متفاوت که از همان ابتدا همه را سورپرایز کرد. خداداد عزیزی با ریش؛ در تمام مدتی که خداداد عزیزی در فوتبال ایران بوده است همه او را به یک شکل می شناختند و آن چهره ای بود که انگار هرگز پیر نمی شد و همیشه چهره یک جوان بیست ، ۲۵ ساله را نشان می داد اما خداداد شب گذشته با ریش هایی که دیگر کاملا خاکستری شده اند و کت و شلوار روی صحنه ظاهر شد و نقش جدیدش را اجرا کرد.
ستاره فوتبال ایران، دیشب در شهر زادگاهش و در صحنه مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نقش اول را به عهده داشت، او از قبل از به برگزار کنندگان مراسم گفته بود که فقط در شرایطی روی صحنه می رود که تنها باشد، درواقع خداداد عزیزی در اولین اجرای حرفه ای زندگی اش حاضر نبود دستکم یک مجری کمکی و حرفه ای را کنارش داشته باشد.
او با اعتماد به نفس بالا و ژست های مخصوص خودش روی صحنه آمد و یکی از کم حرف ترین نمایش هایش را اجرا کرد. در مجموع صحبت های ابتدایی او که مربوط به شروع مراسم و خوش آمد گویی بود چند دقیقه ای بیشتر طول نکشید و از سعید فتاحی دعوت کرد که روی صحنه بیاید:” آقای فتاحی بیاید بالا که من تپق نزنم”
خداداد برنامه را ریتم سریعی اجرا کرد و برنامه هم خیلی زود وارد فاز قرعه کشی شد. اولین میهمانان این مراسم رضا عنایتی و حسین بادامکی دو بازیکن مشهدی و سابق تیم های استقلال و پرسپولیس بودند که کار در آوردن گوی ها را به عهده داشتند. در ادامه و زمانی که قرار شد بازی های پدیده قرعه کشی شود رضا ناصحی دیگر بازیکن مشهدی که سابقه بازی در تیم های ابومسلم و پدیده را دارد و حال حاضر در تیم گل ریحان روی صحنه آمد. او با بغضی که شاید به خاطر جدایی اش از پدیده و فوتبال مشهد بود روی صحنه آمد و در ادامه قرعه کشی به خداداد و دیگر دوستانش کمک کرد.
غزال تیزپای فوتبال ایران اما با همان سرعت زمان بازی اش ، برنامه مراسم قرعه کشی را هم به پایان رساند. مراسم قرعه کشی شب گذشته درنهایت دو بخش داشت که بخش اول آن پخش کلیپ هایی درباره این موضوع که باشگاه ها باید امنیت ورزشگاه ها را حفظ کنند بود و در بخش دیگر نیز گروه فولکلور موسیقی کرمانجی روی صحنه اجرا کرد.
اما در حالی که یک گروه متشکل از کودکان با صورت های رنگ شده قرار بود برنامه ای را اجرا کنند خداداد خیلی زود و با این جمله که ” من دوست دارم برنامه را هر چه زودتر جمع و جور و تمام کنم” در میان ناباوری حضار و کسانی که قراربود برنامه اجرا کنند و حدود نیم ساعتی از زمان باقی مانده بود مراسم را به پایان رساند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.