صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دیگو فورلان از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شد
دیگو فورلان از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شد

دیگو فورلان از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شد

کسب و کار نیوز: دیگو فورلان، ستاره اروگوئه‌ای سابق منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید بازنشستگی خود را رسماً اعلام کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, دیگو فورلان، ستاره اروگوئه‌ای که سابقه بازی در منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید را داشته و یکی از ستاره‌های بزرگ تیم ملی اروگوئه در سالهای اخیر بوده بازنشستگی خود از فوتبال حرفه‌ای را رسماً اعلام کرد.
فورلان چهل ساله که بیشتر به خاطر دوران حضورش در یونایتد و اتلتیکو در یادها باقی مانده سابقه حضور در اینتر و ویارئال را نیز دارد. آخرین تیمی که فورلان با پیراهن آن بازی کرده بود کیچی هونگ‌کونگ بود.
فورلان در گفتگو با تله‌موندو گفت:” این تصمیم برای من ساده نبود و دلم نمی‌خواست این روز فرا برسد ولی می‌دانستم که بالاخره یک روز چاره‌ای جز بازنشستگی نخواهم داشت”.
ستاره اروگوئه‌ای در ادامه گفت:” در نهایت تصمیم گرفته‌ام از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شوم”.
فورلان فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه ایندیپندینته آرژانتین آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ از این باشگاه راهی منچستریونایتد شد. فورلان در یونایتد درخشید و بعد از قهرمانی در لیگ بترر و جام حذفی انگلیس با این تیم در سال ۲۰۰۴ راهی اتلتیکو مادرید شد.
فورلان با پیراهن اتلتیکو بهترین سالهای فوتبالی‌اش را سپری کرد و در ۲۴۰ مسابقه برای اتلتیکو ۱۲۸ گل به ثمر رساند و به این تیم کمک کرد در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ قهرمان لیگ اروپا شود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.