صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بگوویچ؛ شاد و خندان جلوی سلفی بگیران قرعه‌کشی
بگوویچ؛ شاد و خندان جلوی سلفی بگیران قرعه‌کشی

بگوویچ؛ شاد و خندان جلوی سلفی بگیران قرعه‌کشی

کسب و کار نیوز : سرمربی کروات گل گهر سیرجان از قرعه تیمش در لیگ برتر نوزدهم خوشحال و راضی بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, معمولا تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند، در سال اول حضورشان کار سختی دارند؛ جابه جایی تیم از لیگ یک به لیگ برتر و تغییرات عمده ای که در ترکیب ایجاد می شود، کار را برای سرمربی دشوارتر از قبل می کند و حالا گل گهر سیرجان چنین شرایطی را تجربه می کند.
البته با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نوزدهم وینکو بگوویچ سرمربی کروات گل گهر به آینده بسیار امیدوار شده و از قرعه ای که تیمش طبق آن بازی می کند، راضی است. بگوویچ شب گذشته در مراسم قرعه کشی بسیار راضی و خشنود بود و خنده های او در پایان مراسم به خوبی این مساله را نشان می داد.
طبق قرعه کشی انجام شده گل گهر در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر باید با تیم های نساجی مازندران، سایپای تهران و پارس جنوبی جم دیدار کند که دو مسابقه آن خانگی است و همین امر بگوویچ را بسیار خوشحال و هیجان زده کرده بود. این مربی باتجربه بعد از پایان مراسم با بیان اینکه بسیار خوشحال است به استقبال افرادی رفت که برای عکس گرفتن با او منتظر بودند و جالب اینکه روی خوش به همه این افراد نشان داد و به درخواست آنها برای گرفتن عکس یادگاری جامه عمل پوشاند.
سرمربی گل گهر در مواجهه با خبرنگاران نیز خوشحالی اش را بیان کرد و جلوی دوربین های مختلف خوشحالی اش از قرعه کشی را نشان داد. بگوویچ که تقریبا با همه رسانه ها درباره گل گهر و قرعه اش مصاحبه انجام داد، با جملات امید خود به آینده را عیان کرد: «امسال امیدوار هستم گل‌گهر سیرجان نتیجه خوبی بگیرد و به مدیرعامل باشگاه هم منتقل کردم که حضور تیمی مثل گل‌گهر در شهر کوچکی مثل سیرجان یک افتخار است.»
او هدف گل گهر را نیز بقا در لیگ برتر برشمرد و از برنامه بلندمدت در سیرجان خبر داد: «این کار خیلی سخت است. هدف اول ما ماندن در لیگ است و ان‌شاءالله سال‌های آتی کارهای بزرگ‌تری می‌کنیم.»

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.