صفحه اصلی / استان ها / تهران / بهسازی بزرگترین پارک جنگلی نسیم شهر انجام شد
بهسازی بزرگترین پارک جنگلی نسیم شهر انجام شد

شهردار نسیم شهر:

بهسازی بزرگترین پارک جنگلی نسیم شهر انجام شد

کسب و کار نیوز: عباس شوندی شهردار نسیم شهر با تاکید بر کسب دستاوردهای خوب در حوزه عمرانی و فضای سبز عنوان کرد: سرانه های فضای سبز در نسیم شهر به حد مطلوبی رسیده است و این روند با احداث و تکمیل پارک جنگلی نبوت و پارک ویژه بانوان به طور چشمگیری افزایش می یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز، شهردار نسیم شهر با اشاره به افزایش سرانه های فضای سبز اظهار داشت: با حمایت های شورای اسلامی شهر ، احداث و بهسازی بزرگترین پارک جنگلی نسیم‌ شهر انجام شده است.

عباس شوندی با تاکید بر کسب دستاوردهای خوب در حوزه عمرانی و فضای سبز عنوان کرد: سرانه های فضای سبز در نسیم شهر به حد مطلوبی رسیده است و این روند با احداث و تکمیل پارک جنگلی نبوت و پارک ویژه بانوان به طور چشمگیری افزایش می یابد.

وی افزود: در نظر داریم پروژه پارک جنگلی نبوت را در هفته دولت به بهره برداری برسانیم تا مردم فهمیم نسیم شهر بتوانند از محیط آرام و دلنشین و لوازمات ورزشی آن بهره مند شوند.

شهردار نسیم شهر خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از مطالبات به حق شهروندان نسیم شهر و از وعده های مدیریت شهری بود که تمام سعی و تلاش خادمین مردم برآن شد تا دغدغه مردم عزیز برای ایجاد محیطی پرنشاط انجام گیرد.

شوندی در پایان خاطرنشان کرد: پارک جنگلی نبوت در آینده نزدیک با احداث پیست دوچرخه سواری ، زمین والیبال و بسکتبال ، تنیس و اسکیت برای علاقه مندان به ورزش های انفرادی و گروهی مهیا خواهد شد

همچنین مطالعه کنید:

اراضی کشاورزی

بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ورامین مجهز به آبیاری نوین است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌حسین کاغذلو امروز بعدازظهر‌۳۰ آذرماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.