صفحه اصلی / استان ها / نظارت روزانه و دقیق بر انبارهای سطح شهرستان ری
نظارت روزانه و دقیق بر انبارهای سطح شهرستان ری

فرماندار ویژه ری خبر داد:

نظارت روزانه و دقیق بر انبارهای سطح شهرستان ری

کسب و کار نیوز:فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همکاری نیروهای امنیتی با تیم های نظارتی، کمک شایانی به برخورد با متخلفان و احتکار کنندگان داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت و سلامت مردم از اولویت های مهم مجموعه شهرستان ری است و با توجه به اینکه مردم و مسئولان درگیر سلامت و بهداشت فردی و همچنین پیشگیری از کرونا ویروس هستند، عده‌ای فاسد و فرصت‌طلب به‌دنبال سودجویی از طریق احتکار ملزومات بهداشتی هستند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود عمده انبارهای کالا در شهرستان ری، هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای شهرستان در برخورد با مفسدان و احتکارکنندگان کالاهای پزشکی و بهداشتی به عنوان یکی از اولویت‌های مبارزه با کرونا ویروس است و در این راستا به منظور جلوگیری از احتکار ملزومات بهداشتی با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی و تعزیرات حکومتی، نظارت بر انبارهای سطح شهرستان ری به‌صورت روزانه و به‌طور دقیق انجام می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: همکاری نیروهای امنیتی با تیم‌های نظارتی، کمک شایانی به برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.