صفحه اصلی / استان ها / تهران / نسیم شهربا جایگاه واقعی مد نظر شهروندان فاصله دارد و باید در این راستا تلاش کنیم
نسیم شهربا جایگاه واقعی مد نظر شهروندان فاصله دارد و باید در این راستا تلاش کنیم

شهردار نسیم شهر:

نسیم شهربا جایگاه واقعی مد نظر شهروندان فاصله دارد و باید در این راستا تلاش کنیم

کسب و کار نیوز: شهردار نسیم شهر گفت ؛ نسیم شهر با جایگاه واقعی مد نظر شهروندان فاصله دارد و باید با وحدت و همدلی و همراهی همگانی و با بهره مندی از نظرات نخبگان مسائل شهری ، تلاش روز افزون شود تا با شتاب بخشی به توسعه و آبادانی شهری شاهد جلب رضایت شهروندان باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس عباس شوندی در حاشیه بازدید از روند پروژه های عمرانی شهر درگفتگو با مهر افزود؛ از اهتمام و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت شهری تقدیر و تشکر مینمایم.
وی وظیفه شناسی و احساس تکلیف نسبت به شهروندان و همچنین توزیع عادلانه خدمات شهری را یکی از مهمترین مسئولیت شهرداری برشمرد و گفت : برای من همه ی نقاط شهر به یک چشم دیده خواهد شد و توسعه متوزان را در همه ی نقاط شهر شاهد خواهیم بود.
وی یادآور شد: مجموعه کارکنان شهرداری اعم از کارشناسان تا نیروی های تلاشگر خدماتی هیچ فرقی با یکدیگر نداشته و شانیتی جز خدمت به شهروندان و کار و تلاش ندارند.
شوندی تحقق شهرداری کارآمد و شهروند پویا و شهری زیبا را شعار و محور فعالیت های خود دانست و افزود: باید با همدلی و همکاری و تلاش شبانه روزی ، احساس تعلق را به شهر و شهروند بازگردانیم.
شهردار نسیم شهر همچنین در ادامه به روند رشد برخی پروژه ها اشاره کرد و گفت، خوشبختانه عملیات عمرانی در پروژه ساختمان شورای اسلامی شهر از پیشرفت خوبی برخوردار است
وی از اجرای عملیات خاکبرداری جهت ساماندهی فضای حاشیه رودخانه شادچای در محله امام خمینی (ره) خبر داد و گفت ؛ عملیات آسفالت ریزی خیابان ۲۰ متری نبوت پایان یافته و از سویی آسفالت ریزی کوچه نبوت ۸ منشعب از خیابان ۲۰ متری نبوت هم اکنون در حال اجرا می باشد

همچنین مطالعه کنید:

اراضی کشاورزی

بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ورامین مجهز به آبیاری نوین است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌حسین کاغذلو امروز بعدازظهر‌۳۰ آذرماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.