صفحه اصلی / استان ها / لرستان / احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل‌زده ضروری است
احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل‌زده ضروری است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

احیاء صندوق اشتغال مناطق سیل‌زده ضروری است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احیای صندوق اشتغال مناطق سیل‌زده را ضروری دانست.

خودرو+سیل

به گزارش کسب و کار نیوز، حاتم شاکرمی در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای حادثه سیل لرستان با به کارگیری همه ظرفیت‌ها به خصوص در بخش‌های بهزیستی، تامین اجتماعی، بانک‌ها و صندوق‌ها در کنار مدیران بود.

وی ادامه داد: در این مدت کمک‌های بیش از ۲۰ میلیارد تومان غیرنقدی(کالا) را به مناطق سیل‌زده استان فرستادیم همچنین کمک‌های نقدی نیز ارسال شده است.

شاکرمی با بیان اینکه زمانی که از مناطق سیل‌زده آمار گرفتیم با نوسان آمارها مواجه شدیم که نیاز است استان نسبت به احیاء سند اشتغال مناطق سیل‌زده اقدام و آن را تدوین کند که در آن هم‌پوشانی‌ها حذف و ظرفیت استان دیده شود، گفت: در این سند باید وظایف با دقت تفکیک شود.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد اعتبار از محل منابع روستایی به استان خبر داد و بیان کرد: این تخصیص به شرطی داده شده که در حوزه گردشگری، گیاهان دارویی و سنگ هزینه شود.

این مسئول اضافه کرد: بحث سیمان دورود نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال انجام است و هیچ مشکلی در عملیات فاز چهار این کارخانه وجود ندارد.

شاکرمی عنوان کرد: چنانچه آیین‌نامه ماده ۷۱ قانون برنامه ششم توسعه به تصویب دولت برسد در بحث مشوق‌های بیمه‌ای محدودیت و مشکلی نداریم.        

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.