صفحه اصلی / استان ها / قم / بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم
بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم

بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از واحدهای صنعتی قم بازدید کرد و در جریان برخی از مشکلات تولید و دغدغه‌های کارآفرینان قرار گرفت.

بازدید

‌به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، امروز از شرکت برازش صنعت، سازمند صنعت و تاراریس بازدید کرد.

معاون اقتصادی وزیر کشور در این سفر یک روزه و با حضور در واحدهای صنعتی در جریان عمده مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار گرفت.

تأمین مواد اولیه، قوانین بیمه، تعرفه‌های مالیاتی و فقدان نقدینگی از جمله مشکلات تولیدکنندگان بود که معاون اقتصادی وزیر کشور قول پیگیری این دغدغه‌ها را داد.

دین پرست در این بازدیدها تاکید کرد: با همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی و مدیران ارشد، تمامی گره‌ها و مشکلات در مسیر تولید رفع شود تا بتوان در سال رونق تولید، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: اولویت کاری سال ۹۸ ایجاد و حفظ اشتغال و احیای واحدهای راکد و کمک به جذب سرمایه‌گذاری در استان جهت جلوگیری از تعطیلی واحد به دلیل بدهی به ارگان‌های دولتی است.

وی از نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی و دارایی و بانک‌ها خواست، بروکراسی‌های موجود را مورد بازنگری قرار دهند و با شناسایی قوانین دست و پاگیر، به تولید استان قم رونق ببخشند.

گفتنی است دین پرست بعد از بازدید از واحدهای صنعتی، در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قم و به دبیری سازمان صمت حضور یافت و برخی از مطالبات تولیدکنندگان را در قالب مصوبات در چرخه پیگیری قرار داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.