صفحه اصلی / استان ها / صنایع آلاینده، وضعیت خود را تغییر دهند
صنایع آلاینده، وضعیت خود را تغییر دهند
فرماندار قم

فرماندار قم

صنایع آلاینده، وضعیت خود را تغییر دهند

کسب و کار نیوز:فرماندار قم گفت: شرکت‌های آلاینده باید به طور شفاف و واضح پاسخگوی محیط زیست باشند و برای تغییر وضعیت تلاش کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مرتضی حیدری شامگاه سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته هر واحد تولیدی که دچار زیان مالی و بدهی می‌شد با سرعت تملک می‌شد و بسیاری از ظرفیت‌های تولید از میان می‌رفت.

فرماندار قم افزود: این ستاد باید در تلاش باشد تا در جهت رفع موانع تولید و همراهی با تولیدکنندگان بهترین بستر را به وجود بیاورد تا مانع از رکود در چرخه تولید شویم.

وی تصریح کرد: در تملک واحدهای صنعتی، حقوق تولیدکننده و بانک در کنار هم مورد توجه باشد تا حقوق هر یک حفظ شود و بتوانیم واحد تولیدی را در شرایط مناسبی در پرداخت بدهی بازگردانیم، در این باره قانون‌گذار باید تمهیدات لازم را بیندیشد و مدیران نیز برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند.

حیدری بیان کرد: کمیته ای باید به طور دغدغه‌مند در جهت احیای واحدهای راحد و تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها به ارائه راهکاری مناسب بپردازد و پس از بررسی و حلاجی لازم، پیشنهاداتی را ارائه دهند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت واحدهای تولیدی باید از نظر سلامت و حفظ محیط زیست مورد پالایش قرار بگیرد، در واقع شرکت‌های آلاینده باید به طور شفاف و واضح پاسخگوی محیط زیست باشند و برای تغییر وضعیت تلاش کنند.

اسرافیل شعاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در این جلسه در مورد وضعیت توسعه زیرساخت ها در جهت استقرار واحدهای اقتصادی عنوان کرد: ۱۲۳ قرار داد در شهرک‌های صنعتی واگذار شده و از نظر زیرساختی شرایط مهیای سرمایه گذاری بوده و بسیاری از طرح ها نیز به طور کامل به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.