صفحه اصلی / سرخط خبرها / برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید در آبان ماه امسال در قم

استاندار خبر داد:

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید در آبان ماه امسال در قم

استاندار قم گفت: در قم واحدهای صنعتی و تولیدی بحرانی نداریم و قم در امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری دارای رتبه‌های نخست در کشور است.

 

‌به گزارش کسب و کار نیوز، بهرام سرمست سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قم عنوان کرد: مهم‌ترین رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بر محورهای راهبردی و عملیاتی است.

استاندار قم افزود: ۷ محور مهم در این ستاد در مسیر حفظ تولید و اشتغال، برنامه ریزی شده است که باید مورد اهتمام مسئولان و مدیران باشد.

وی اظهار کرد: فضای همدلی در این جلسات حاکم است و همه تلاش می‌کنند اهداف ستاد را پیش ببرند و مشکلات صنعت و تولید را رفع کنند.

سرمست عنوان کرد: در قم واحدهای صنعتی و تولیدی بحرانی نداریم و قم در امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری دارای رتبه‌های نخست در کشور است. این در حالی است که دشمن، درصدد از بین بردن امنیت اقتصادی و کناره گیری سرمایه گذاران از طرح‌های اقتصادی است.

استاندار قم گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و ما از همه تشکل‌های غیر دولتی، صنفی و فعالان اقتصادی در جهت حضور در این همایش دعوت می‌کنیم.

وی افزود: همه باید از فرصت‌های سرمایه گذاری در قم حمایت کنند؛ به ویژه از ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شهرک‌های صنعتی صیانت شود.

سرمست عنوان کرد: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد نیز از جمله اولویت‌های مهم است؛ در این باره وضعیت واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها تعیین تکلیف شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.