صفحه اصلی / استان ها / همدان / همدانی‌ها غمگین هستند؟

همدانی‌ها غمگین هستند؟

‌کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه همدانی‌ها غمگین هستند گفت: میزان مصرف داروی نشاط آور، روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالاست.

پدر غمگین

‌به گزارش کسب و کار نیوز، شهریار عبدالمالکی سه شنبه ۱۷ اردیبهشت در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با بیان اینکه تعاریف مفاهیم، تعیین شاخص‌ها و نهادهای متولی و تدوین شیوه نامه داوری برای برگزاری بهتر جشنواره بانوان پرافتخار الوند انجام شود گفت: شیوه نامه کار در معرفی شهروند نمونه وجود ندارد و افراد به صورت سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در طراحی لباس ابعاد روانشناختی و جامعه شناسی آن در نظر گرفته نمی‌شود افزود: جای خالی کارشناسان روانشناسی، جامعه شناسی، مذهبی و اقتصادی در برگزاری جشنواره‌های مختلف خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در استان همدان امری به نام سنجش نشاط اجتماعی وجود ندارد عنوان کرد: هیچ شاخصی برای بیان نشاط اجتماعی در زنان وجود نداشته و عوامل فردی و اجتماعی متأثر بر آن احصا نشده است و باید پیمایش منطقه‌ای یا استانی برای سنجش نشاط اجتماعی در زنان صورت گیرد.

کارشناس مسئول مشاوره و مددکاری اداره کل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه شیوه‌های نشاط اجتماعی از مقوله‌هایی است که باید به جد مورد پایش مجدد قرار گیرد گفت: متأسفانه آخرین مطالعات نشان می‌دهد که نه تنها خانم‌های همدانی بلکه مردم همدان غمگین هستند و میزان مصرف داروی نشاط آور، روان گردان و آرامبخش در همدان به شدت بالاست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.