صفحه اصلی / استان ها / البرز / فرود هواپیمای حامل تجهیزات رایانه‌ای از امارات در کرج (+تصاویر)
فرود هواپیمای حامل تجهیزات رایانه‌ای از امارات در کرج (+تصاویر)

فرود هواپیمای حامل تجهیزات رایانه‌ای از امارات در کرج (+تصاویر)

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل فرودگاه پیام با بیان اینکه یک پرواز کارگو بوئینگ ۷۴۷ ایران ایر روز گذشته در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست گفت: با این پرواز ورود رسمی اولین محموله کالاهای رایانه‌ای به این فرودگاه در سال جدید آغاز شد.

واردات

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه البرز، نادر ثناگو مطلق گفت: هواپیمای کارگو بوئینگ ۷۴۷ ایران ایر، حامل قطعات رایانه به عنوان نخستین پرواز کارگو کالاهای از این دست در سال ۹۸ روز گذشته در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست.

ثناگو مطلق افزود: پروازهای تجاری کارگو در فرودگاه بین المللی پیام نوید بخش روزهای رونق اقتصادی و نشان از گرم شدن فعالیت‌های تجاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کالاهای مخابراتی و فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور و با در نظر گرفتن سند جامع منطقه ویژه اقتصادی پیام و معین بودن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اقتصاد مقاومتی استان البرز، فرود پروازهای کارگو با محموله‌های مرتبط با مأموریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویژه در دستورکار منطقه قرارگرفته است، از همین رو روز گذشته پرواز بوئینگ ۷۴۷ ایران ایر با محموله قطعات رایانه‌ای در فرودگاه بین المللی پیام از امارات به زمین نشست.

این مسئول ادامه داد: این پرواز در شرایطی در فرودگاه پیام به زمین نشست که پیشتر این گونه کالاها از کشورهای جنوب خلیج فارس از طریق مرزهای آبی وارد کشور شده و در بازار مصرف توزیع می‌شد اما فرودگاه بین المللی پیام توانست با ارتقای تجهیزات ناوبری هوایی بستر مناسب برای صادرات و واردات کالا ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امکانات زیربنایی مانند گمرک، گذرنامه اختصاصی و بانک، وجود نیروی کار ارزان در منطقه، قرار گرفتن در شاهراه استان‌های اقتصادی کشور و نزدیکی به مراکز تحقیقاتی از مزیت‌های قابل توجه منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می‌شود که برای هر فعال اقتصادی این موارد بسیار پراهمیت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.