صفحه اصلی / استان ها / بیمارستان صحرایی البرز افتتاح شد
بیمارستان صحرایی البرز افتتاح شد

بیمارستان صحرایی البرز افتتاح شد

کسب و کار نیوز:رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس با بیان اینکه مراکز بیمه می‌توانند با نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی عقد قرارداد حمایتی داشته باشند، عنوان کرد: شهروندانی که دارای دفترچه بیمه هستند پرداخت هزینه‌هایشان کمتر خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا ترابی روز چهارشنبه یکم مرداد در مراسم بهره برداری از نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان فردیس با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان اظهار کرد: فردیس در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ویژگی‌های نقاهتگاه راه اندازی شده در این شهرستان ادامه داد: در این نقاهتگاه بیمارستان صحرایی نیز مستقر است که با تکمیل تمام امکانات و تجهیزات پزشکی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با اشاره به اینکه مراکز بیمه می‌توانند با نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی عقد قرارداد حمایتی داشته باشند، عنوان کرد: شهروندانی که دارای دفترچه بیمه هستند پرداخت هزینه‌هایشان کمتر خواهد بود.

ترابی گفت: این نقاهتگاه دارای امکاناتی از جمله ویلچر، کپسول اکسیژن، اتاق رختکن پرسنل، اتاق احیا، دستگاه نوار قلب، سرویس‌های بهداشتی مجزا برای بانوان و آقایان و انبار ملزومات که نیاز این مجموعه را تا یک ماه آینده برطرف خواهد کرد، است.

شش میلیارد تومان برای نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شده است

در ادامه این مراسم ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، گفت: این نقاهتگاه با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در استان، افتتاح شده است.

وی با اشاره به همکاری مدیریت شهری برای مقابله با کرونا، گفت: دو سالن از مجموعه مدیریت شهری با ظرفیت هر کدام ۱۰۰ تخت بیمارستانی به این مهم اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان فردیس با تاکید بر اینکه برای این مجموعه تا کنون شش میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: تا کنون چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.