صفحه اصلی / استان ها / قزوین / تعطیلی «بیمارستان رحیمیان» به تأمین اجتماعی ارتباط ندارد
تعطیلی «بیمارستان رحیمیان» به تأمین اجتماعی ارتباط ندارد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین:

تعطیلی «بیمارستان رحیمیان» به تأمین اجتماعی ارتباط ندارد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی تقاضایی که بیمارستان رحیمیان مبنی بر تهاتر و انجام لیست‌های جاری بدون پرداخت پول را داشت انجام داده است؛ گفت: ما به تعهدات خود عمل کردیم؛ بنابراین اگر در حال حاضر بیمارستان تعطیل است به تأمین اجتماعی ارتباطی ندارد.

بیمارستان رحیمیان

سیروس نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تأمین اجتماعی به مجموعه بیمارستان‌های خصوصی رقمی را بدهکار است؛ البته استان قزوین در پرداخت به بیمارستان‌های خصوصی و بیمارستان‌های مراکز دانشگاهی جلوتر از بقیهٔ استان‌ها است و ضمن اینکه پرداخت به داروخانه‌ها نیز به‌روز است.

وی در ادامه افزود: در فضای بدهی به بیمارستان‌های خصوصی، بیمارستان رحیمیان درخواستی جهت تهاتر نسبت به بدهی‌ها مطرح کرده بود که بدهی را بررسی کردیم و مشخص شد این بیمارستان تقریباً بیش از یک میلیارد تومان به حوزهٔ تأمین اجتماعی بدهکار است که البته قرارداد تهاتر را نیز امضا کردیم.

نصیری خاطرنشان کرد: طبق تقاضای مسئولان بیمارستان رحیمیان اگر تهاتر انجام شود و موضوع لیست‌های جاری بدون پرداخت پول صورت گیرد مشکل حل می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین در پایان گفت: در حال حاضر هر دو موضوعی را که ما تعهد کرده بودیم انجام‌شده به این صورت که تهاتر و عدم پرداخت هزینه در برابر لیست‌های جاری را انجام دادیم تا بیمارستان بتواند به سرویس‌دهی خود به بیمه‌شدگان ادامه دهد بنابراین اگر با همین موضوعات راه نیفتاده است به تأمین اجتماعی ارتباطی ندارد و مربوط به ارگان‌های دیگر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.