صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / جلوگیری دادگستری از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد

جلوگیری دادگستری از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، در سال گذشته از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی جلوگیری شد.

آرم قضایی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد با اشاره به اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، در سال گذشته اظهار کرد: در این مدت ۴۱۶ پرونده به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران وارد و از این تعداد ۳۱۸ پرونده مختومه شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۹۰ جلسه برای حل مشکلات شرکت ها و واحدهای تولیدی استان مازندران برگزار شد که حاصل آن ۱۷۷ مصوبه و جلوگیری از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی بود.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار دارد و بر حمایت از تولید تاکید داریم که در این راستا موضوعات مختلفی در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سوی سرمایه گذاران مطرح و در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم گیری شده است.

تقوی فرد با بیان اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری تمام اجزای نظام باید برای تحقق رونق تولید تلاش کنند، اظهارکرد: اجازه نمی‌دهیم تولید و صنعت به دلیل مشکلات بانکی در مازندران تعطیل شود و بر این مساله تاکید داریم.

وی با اشاره تاثیرگذاری دستگاه قضایی در حمایت از صنعت، خاطرنشان کرد: متولی صنعت و تولید فقط دولت‌ها و بخش خصوصی نیستند بلکه همه در این امر مهم و ضروری باید همکاری کنند که در همین راستا اقتصاد مقاومتی در مجموعه دستگاه قضایی کشور تشکیل و به استان‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.