صفحه اصلی / استان ها / لرستان / ایجاد اشتغال بالاترین عبادت در استان است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ایجاد اشتغال بالاترین عبادت در استان است

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان گفت: ایجاد اشتغال بالاترین عبادت در استان است.

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در جلسه امضا تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مدیریت و راهبردی طرح پیشرفت، آبادانی و توسعه شهرستان‌های کوهدشت و دلفان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به سیل اخیر استان اظهار کرد: این سیل خرابی‌های عظیمی که داشت و جنبه دیگر این پدیده آزمون بزرگی برای دستگاه‌های اجرایی، دولت، نیروهای مسلح، نهادهای انقلابی و روحانیت بود.

وی با بیان این که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دکتر مخبر همچون سایر موارد در سیل لرستان از آزمون سربلند و پرافتخار بیرون آمد و بدون اغراق امیدی که مردم سیل‌زده دارند به وعده‌هایی است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) داده و عملیات اجرایی این وعده‌ها آغاز شده است، بیان کرد: امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مرکز امید محرومان، نیازمندان و گرفتاران شده که این مایه افتخار است و قطعاً مورد رضایت خداوند متعال و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: اهدای بیش از ۱۰ هزار لوازم خانگی برای زلزله‌زدگان، ۱۵ هزار لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان، ایجاد ۳۰۰۰ شغل از مهم‌ترین خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق سیل‌زده بوده است.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: جای یک مورد کمک به عشایر دامدار در اقدامات این ستاد خالی بود که امروز وعده دادند برای عشایری که گوسفندانشان در سیل اخیر تلف شده‌اند مصوبه‌ای در نظر بگیرند؛ همچنین در ساخت خانه‌ها نیز مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به این که آن چه در لرستان بسیار ضروری بوده مسئله اشتغال است و امروز ایجاد اشتغال بالاترین عبادت در استان است و هر کس می‌خواهد عبادت کند بیاید در لرستان اشتغال ایجاد و سرمایه‌گذاری کند، تصریح کرد: از مهم‌ترین فواید سیل، کسب تجربه سنگین و ارزشمند در زمینه امداد و نجات بوده که قابل انتقال به دنیاست. این تجربه بزرگی که بتواند این حجم عظیم گل‌ولای را ظرف کمتر از یک ماه و همچنین مشکل آب، برق، گاز، تلفن و تا حدودی بازگشایی راه‌ها کمتر از تجربه دوران دفاع مقدس نیست، بر همین اساس مدیرانی که در سیل اخیر تلاش کردند و سربلند بودند امروز سرمایه عظیمی برای کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه مرکز ناباروری خرم‌آباد که به همت بنیاد برکت در استان راه‌اندازی شده اخیر دوقلو ثمر داده است.

در ادامه این جلسه دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان گفت: بنیاد برکت نسبت به لرستان لطف دارند و برنامه‌های زیادی را در حوزه اشتغال، کمک به مردم در استان شروع کردند و در جریان سیل این عنایت بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: در چند روز اخیر برای دومین بار است که رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و همراهانشان به لرستان سفر کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. در سفر قبلی بیان شد که دلفان و کوهدشت جزو شهرستان‌های محروم کشور هستند و در بحث آبادانی و توسعه تفاهم‌نامه این دو شهرستان نهایی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.