صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری گیلان:

با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به لزوم حفظ حرمت روزه داران در ماه رمضان، گفت: با حضور و نظارت نیروی انتظامی، طبق قانون با هنجارشکنان برخورد می شود.

آرم قضایی

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد سیاوش پور در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان ضمن اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و با تاکید بر لزوم تامین ارزاق عمومی و مایحتاج مردم با قیمت مصوب تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و صنوف با برنامه ریزی درست اقدام به تامین و توزیع کالای اساسی مورد نیاز مردم نمایند تا ارزاق با قیمت مناسب و مصوب به دست مصرف کننده برسد.

وی همچنین سازمان تعزیرات را متولی نظارت بر قیمت ها دانست و تصریح کرد: در کنار سازمان تعزیزات، صدا و سیما نیز وظیفه دارد مکان های توزیع اقلام پرمصرف با قیمت مصوب را به مردم اطلاع رسانی کند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به لزوم حفظ حرمت روزه داران در ماه میهمانی خدا خاطرنشان کرد: با حضور و نظارت نیروی انتظامی، طبق قانون با هنجارشکنان برخورد می شود.

این مقام ارشد قضایی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پیشگیری از غرق شدگی در رودخانه ها و سواحل استان با توجه به در پیش بودن فصل تابستان از دستگاه های متولی خواست تا ضمن شناسایی مناطق پر خطر، برای اطلاع رسانی به مردم تابلوهای هشدار در این مناطق نصب شود.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم تجهیز سواحل به پایگاه های امداد و نجات افزود: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد مراکز رفاهی مجهز به امداد و نجات غریق در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و کاهش آمار غرق شدگی لازم و ضروری است.

سیاوش پور در پایان از صدا و سیمای مرکز گیلان نیز خواست تا با تهیه برنامه های آموزشی و دعوت از کارشناسان و صاحب نظران در ارتقاء آگاهی عمومی جهت پیشگیری از بروز حوادث رایج در استان مانند غرق شدگی و تصادفات رانندگی تلاش کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.