صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / جلسه رسیدگی به پرونده‌ “بی‌باک نیوز” و نشریات “آسیا” و “تصمیم” برگزار شد
جلسه رسیدگی به پرونده‌ “بی‌باک نیوز” و نشریات “آسیا” و “تصمیم” برگزار شد

جلسه رسیدگی به پرونده‌ “بی‌باک نیوز” و نشریات “آسیا” و “تصمیم” برگزار شد

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های پایگاه خبری "بی باک نیوز"و تشریه اقتصادی" آسیا" و نشریه "تصمیم" امروز (یکشنبه) در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.

دادگاه مطبوعات

احمد مؤمنی راد در گفت وگو با ایسنا گفت: در جلسه امروز دادگاه به پرونده مدیرمسئول پایگاه خبری بی باک نیوز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع با شکایت مدعی العموم رسیدگی شد که با نظر اکثریت آرای هیأت منصفه مطبوعات، متهم مجرم دانسته نشد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول نشریه اقتصادی آسیا به اتهامات نشر اکاذیب، افترا و توهین با شکایت شاکی خصوصی رسیدگی شد که با نظر اکثریت آرای هیأت منصفه مطبوعات، مدیرمسئول این نشریه بابت اتهام توهین مجرم دانسته نشد ولی در خصوص اتهام افترا و نشر اکاذیب مجرم دانسته شد و با نظر اکثریت آرای هیأت منصفه مطبوعات متهم مستحق تخفیف تشخیص داده نشد.

وی اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیر مسئول نشریه تصمیم به اتهام انتقال مجوز ماهنامه به غیر به طور غیرقانونی و با شکایت یکی از اعضای هیأت مدیره این نشریه رسیدگی شد که هیأت منصفه مطبوعات به اتفاق آرا متهم را مجرم ندانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.