صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس

دادستان ساری خبر داد

مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس

دادستان ساری از مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس خبر داد.

آرم قضایی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید یونس حسینی عالمی در این باره گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان چالوس مبنی بر فوت دو مرد جوان در یک منزل استیجاری واقع در منطقه هچیرود، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: افراد مذکور منزل را به صورت شبانه در ساعت ۲ بامداد همان روز اجاره کرده و قرار بود در ساعت ۱۴ همان روز نیز تخلیه کنند.

حسینی عالمی افزود: صاحبخانه با مراجعه به محل و دق الباب با عدم پاسخگویی دو مرد جوان مواجه شد و پس از مشکوک شدن به قضیه مراتب به پلیس اعلام شد و در ادامه حسب دستور قضایی، ماموران کلانتری و پلیس آگاهی با حضور مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه و مشخص شد دو جوان فوق الذکر در داخل منزل بنا به دلیل نامشخصی فوت کرده و طبق نوشته‌ای که به امضا و اثر انگشت هر دو نفر رسیده به خودکشی اشاره کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران تصریح کرد: پس از حضور مقام قضایی و ضابطین در محل کشف اجساد، بررسی‌های لازم و مستندسازی مدارک انجام گرفته و دستور انتقال اجساد و بررسی علت فوت از سوی پزشکی قانونی صادر شد.

وی با اشاره به ارجاع پرونده به یکی از شعب دادسرای شهرستان چالوس، در پایان گفت: تحقیقات بیشتر برای دستیابی به نتایج جامع در رابطه با پرونده مذکور ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.