صفحه اصلی / سرخط خبرها / استپ وی ۲۰۰ میلیون تومان شد
استپ وی ۲۰۰ میلیون تومان شد

استپ وی ۲۰۰ میلیون تومان شد

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش ۲ تا ۱۴ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم, گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش ۲ تا ۱۴ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
آشفته بازار قیمت خودرو امروز وارد مرحله جدیدی شده است و خبری از مدیریت قیمت ها و حتی عرضه خودرو در بازار نیست. در حال حاضر رشد قیمت ها در انواع خودروها به بیش از ۲۰ میلیون رسیده و کمتر معاملاتی در بازار انجام می شود. فعالان بازار ایرادات شماره گذاری خودرو و عدم عرضه محصولات به بازار را دلیل رشد قابل توجه قیمت انواع خودرو در بازارمی دانند. به اعتقاد آنها با وجود اعلام طرح های فروش فوری خودروسازان هنوز عرضه محصولات به بازار با کندی همراه است و همین عامل دلیل دلالی و اعلام قیمت های کاذب در بازار رونق داشته باشد.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو پراید ۱۱۱ با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۵۱میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۸۷ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان، پژو۴۰۵ با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۸۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، استپ وی با افزایش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان و H30 با افزایش ۱۴ میلیون تومانی با قیمت۱۴۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.