صفحه اصلی / استان ها / قزوین / ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی از قزوین برای سیل‌زدگان
ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی از قزوین برای سیل‌زدگان

ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی از قزوین برای سیل‌زدگان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل‌زدگان از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور توسط هلال احمر - مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین در حاشیه مراسم ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان اظهار کرد: اگرچه سیلی از آب، خانه‌های برخی هم‌وطنان را دچار آسیب کرد ولی سیل محبت و همدلی مرهمی بر این ویرانی‌ها و دردها بود.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان قزوین مانند سایر هم‌وطنان نوع‌دوست کشور در این عرصه خوش درخشیدند و کمک‌های خود را به خادمان خود در کمیته امداد امام (ره) تقدیم کردند تا به یاری سیل‌زدگان بشتابیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل‌زدگان از مرز سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گذشت.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹۹ هزار بطری آب‌معدنی، ۱۳۴ تخته فرش، ۳۴۰ مترمربع موکت، ۱۷۲۸ تخته پتو، پنج دستگاه یخچال، هفت دستگاه اجاق‌گاز، دو دستگاه تلویزیون، بیش از ۱۸ هزار جفت کفش و البسه و نزدیک به ۱۰ هزار عدد سایر لوازم ضروری از سوی مردم اهدا شده و برای سیل‌زدگان شمال و غرب کشور ارسال شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: در این میان ۸۸۳ میلیون تومان از کمک‌های مردمی از سوی ۲۴ مرکز نیکوکاری جمع‌آوری‌شده که بیش از ۶۳ میلیون تومان از این رقم وجه نقد بوده است.

وی عنوان کرد: ۲۰ محموله ارسالی برای سیل‌زدگان استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان بوده که یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیونت و ۱۸ دستگاه نیسان بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر کار امدادرسانی در مراحل پایانی است و پس از اتمام، کمیته امداد امام (ره) برای اسکان موقت و ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان نیازمند اقدام خواهد کرد.

فرهادی در پایان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار همچنان می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های خود را اهداء کنند همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۲۶۶۳ و کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* نیز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.