صفحه اصلی / استان ها / لرستان / طرح حفاظت اضطراری قلعه فلک الافلاک و پل کشکان ابلاغ می‌شود
طرح حفاظت اضطراری قلعه فلک الافلاک و پل کشکان ابلاغ می‌شود

آخرین وضعیت سیلاب لرستان به روز رسانی می‌شود؛

طرح حفاظت اضطراری قلعه فلک الافلاک و پل کشکان ابلاغ می‌شود

استان لرستان همچنان درگیر مشکلات و بحرانهای بعد از سیلاب است گرچه مشکلات پیش آمده تا حد زیادی در حال برطرف شدن می باشد و همه سازمانها و ارگانهای دولتی و مردم نهاد دست به دست هم داده اند در این راستا؛ در ادامه اخبار مرتبط به سیلاب را می خوانیم.

سیلاب در روستای سید عباس- بخش شناوور شهرستان شوش

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: طرح حفاظت اضطراری قلعه فلک الافلاک و پل کشکان ابلاغ می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، اوگوچی دانیلز در دیدار با استاندار لرستان، اظهار کرد: سازمان ملل متحد و سازمان ‎ های زیر مجموعه آن براساس انسان دوستی به کمک مردم لرستان خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه عوامل دولت برای کاهش خسارات جانی در این حادثه طبیعی قابل تقدیر است؛ در حوادث مشابه در سطح بین المللی شاهد جان باختن عده زیادی از مردم بوده‎ایم اما در لرستان با اقدامات و هشدارهای به موقعی که داده شده، آمار افرادی که قربانی سیل شده‎اند به‎شدت کم بوده است.

مسئول تیم اعزامی از سازمان ملل متحد با بیان اینکه خسارات مالی فراوانی گریبانگیر مردم شده است؛ اضافه کرد:سازمان ملل با همه امکانات از جمله اقلام پزشکی و دیگر موارد به کمک مردم خواهد آمد.

دکتر خادمی استاندارلرستان نیز اظهارکرد: در سیل اخیر خسارات فراوانی در حوزه‎های منازل مسکونی، لوازم زندگی، زیرساخت‌ها، کشاورزی و دیگر حوزه‎ها وارد شد.

وی بیان کرد: علی‎رغم این حادثه بزرگ طبیعی، لرستان به حرکت خود در مسیر توسعه ادامه خواهد داد و با وجود این خسارات بزرگ، با همکاری همه دلسوزان این استان از مسیر توسعه باز نخواهد ماند.

استاندارلرستان اضافه کرد: سازمان ملل و سازمان‎های زیر مجموعه می‎توانند بر حسب مسئولیت‎هایی که دارند در زمینه مشاوره و اقدام برای تامین احتیاجات مردم سیل زده و بازسازی این مناطق کمک کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.