صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / آخرین قطعه لایروب فوق سنگین نیروی دریایی ارتش به گرگان منتقل شد
آخرین قطعه لایروب فوق سنگین نیروی دریایی ارتش به گرگان منتقل شد

امیر نصیرزاده:

آخرین قطعه لایروب فوق سنگین نیروی دریایی ارتش به گرگان منتقل شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش از بارگیری و انتقال آخرین قطعه لایروب فوق سنگین نیروی دریایی ارتش از خرمشهر به فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: با تکمیل قطعات این لایروب و عملیاتی شدن آن، لایروبی مسیر های آبی مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان با سرعت بیشتری انجام می شود.

امیر نصیرزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، گفت: طی شب گذشته تا ظهر امروز(پنج شنبه) نیروی هوایی ارتش با سه سورتی پرواز توسط هواپیماهای ترابری سی ۱۳۰ و بوئینگ ۷۰۷ خود، میزان ۴۱ تن بار شامل محموله کمک های مردمی و هلال احمر از قبیل چادر، پتو، چکمه، آب معدنی، مواد شوینده، مواد غذایی کنسروی و نان بسته شده را از طریق پایگاه شکاری شهید لشگری مهرآباد به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

نصیرزاده از بارگیری و انتقال آخرین قطعه لایروب فوق سنگین نیروی دریایی ارتش از خرمشهر به فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: با تکمیل قطعات این لایروب و عملیاتی شدن آن، لایروبی مسیر های آبی مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان استان گلستان با سرعت و وسعت بسیار بیشتری انجام می شود.

وی با اعلام اینکه نیروی هوایی ارتش آماده انتقال هرگونه بار و کمک های مردمی به مناطق سیل زده است، گفت: نخستین محموله ۵۰ تنی غذا و پوشاک برای استفاده مردم مناطق سیل زده استان خوزستان سیزدهم فروردین ماه توسط یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش به فرودگاه اهواز ارسال شده بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.