صفحه اصلی / استان ها / قزوین / اعزام دو تیم جستجو و نجات و کمک‌های هلال‌احمر به لرستان
اعزام دو تیم جستجو و نجات و کمک‌های هلال‌احمر به لرستان

اعزام دو تیم جستجو و نجات و کمک‌های هلال‌احمر به لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام دو تیم جستجو و نجات و ارسال چادر امدادی و بسته‌های غذایی مورد نیاز از جمعیت هلال احمر قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان و کرمانشاه خبر داد.

سیلاب در استان لرستان جاری شدن سیل در شهر خرم‌آباد

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به خدمات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در سیل و آب‌گرفتگی شهرستان‌‎ها و روستاهای استان اظهار کرد: ۱۰۷ نفر نیروی امدادی در قالب ۳۴ تیم عملیاتی در استان ارائه خدمت کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی به تعداد خودروهای به کارگیری شده جمعیت هلال‌احمر استان در این روزها اشاره و ابراز کرد: هشت دستگاه خودروی پیکاپ، پنج ست نجات، ۱۰ دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه سمند و هفت خودروی کمک‌دار نیز به کارگیری شد.

آصفی بیان کرد: تخلیه اضطراری ۳۰ خانواده، رهاسازی ۱۸ خودرو گرفتار در مسیر سیلاب، رهاسازی ۳۲ نفر گرفتار در سیلاب و انتقال آن‌ها به مراکز امن و تخلیه آب از ۱۲۰ باب منزل مسکونی توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت صورت پذیرفت و ۸۵ نفر نیز اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی توسط اپراتورهای پرتلاش و زحمتکش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان پاسخ داده شد.

آصفی به اعزام دو تیم جستجو و نجات استان جهت ارائه خدمت به سیل‌زده استان لرستان اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ دستگاه چادر امدادی جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان استان لرستان و ۳۰۰ بسته غذایی یک ماهه جهت توزیع در بین سیل زدگان استان کرمانشاه نیز توسط جمعیت هلال احمر استان قزوین به این استان‌ها ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان یادآور شد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان با توجه به بارندگی‌های شدید در استان در حال ارائه خدمت به هم‌استانی‌ها نیز هستند و آمادگی ارائه خدمات تا پایان این شرایط را دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.