صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / محورهای استان کرمانشاه برای تردد مناسب نیست
محورهای استان کرمانشاه برای تردد مناسب نیست

رییس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به بارندگی های اخیر؛

محورهای استان کرمانشاه برای تردد مناسب نیست

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر محورهای استان برای تردد مناسب نیست.

سیلاب در استان لرستان جاری شدن سیل در شهر کوهدشت

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارندگی چند روز اخیر و بارندگی های پراکنده ای که همچنان در سطح استان ادامه دارد، از لغزندگی تمامی محورهای استان خبر داد و تاکید کرد: محورهای استان به هیچ عنوان در شرایط فعلی برای تردد مناسب نیست.

وی با اشاره به جریان روان آب ها و سیلاب ها در حاشیه محورهای استان گفت: به هیچ عنوان حاشیه محورها مکانی مناسب برای پارک خودروها نیست و خودروها باید از هرگونه پارک در حاشیه جاده ها خودداری کنند.

حیدری به آسیب برخی زیرساخت های راه های سطح استان بر اثر شدت بارندگی ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر محور فرعی صحنه به سمت سنقر، محور روانسر به سمت پاوه در بخش ورودی بخش شاهو و نیز محور حمیل به سمت ایلام برای تردد قابل اطمینان نیست و در همین راستا در این محورها محدودیت تردد اعمال شده و افراد باید تردد در این مسیرها را کم کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با توجه به وضعیت نامساعد جاده ها برای تردد، از مردم خواست تا امروز برای سیزده بدر مسافت دور نروند و جایی نزدیک محل خود بمانند.

وی از استقرار ۱۱۵ تیم محسوس و نامحسوس در محورهای استان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود در ساعات آینده شاهد افزایش ترافیک در محورهای استان باشیم و در همین راستا از رانندگان تقاضا می شود با توجه به وضعیت نامناسب محورها بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: در این شرایط سرعت و سبقت غیرمجاز بیش از هر زمان می تواند حادثه آفرین شود و از رانندگان می خواهیم برای حفظ جان خود و دیگران بطور جد از سرعت و سبقت های بیجا خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شرایط بیشتر خودروها پر سرنشین است و هرگونه تخلف کوچک می تواند حادثه ای تلخ را رقم بزند، بنابراین رانندگان باید با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و حتما زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کنند که برای برگشت مجبور به انجام سرعت غیرمجاز نشوند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.