صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / سیاری: همه یگان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند
سیاری: همه یگان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند

سیاری: همه یگان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان با بیان اینکه همه یگان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند، گفت: همه یگان‌های ارتش در استان خوزستان و همچنین یگان‌های هوانیروز از خارج استان در حال انجام عملیات برای کمک به بهبود شرایط در خوزستان هستند و هرچه که نیاز باشد را انجام خواهند داد.

دریادار سیاری

امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به آخرین اقدامات ارتش در استان خوزستان اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری را در زمینه تخلیه ساکنان روستاها و همچنین احشام آنها از مناطق سیل زده و در خطر سیلاب انجام داده است و همچنان تیپ‌های مختلف عملیاتی نیز در حال کمک هستند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر مناطق استان خوزستان مستقر و در حال پایش شرایط و همچنین تخلیه ساکنان مناطق در خطر سیلاب هستند.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان تصریح کرد: همه یگان‌های ارتش در استان خوزستان و همچنین یگان‌های هوانیروز از خارج استان در حال انجام عملیات برای کمک به بهبود شرایط در خوزستان هستند و هرچه که نیاز باشد را انجام خواهند داد.

سیاری در خصوص تخلیه ساکنین روستاهای در خطر سیلاب در خوزستان عنوان کرد: در هر منطقه‌ای که ستاد مدیریت بحران تصمیم بگیرد که باید نسبت به تخلیه ساکنین آن محل‌ها اقدام شود، آمادگی لازم وجود دارد تا با همه توان و امکانات در آن مناطق حضور پیدا کنیم و نسبت به تخلیه ساکنین، احشام و… اقدام کنیم.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: همه یگان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند و در هر محلی که نیاز به حضور ما باشد، قطعاً حضور پیدا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه چیز در ارتش آماده است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا همه نیروها در تلاش هستند تا کمترین آسیب و خسارت به مردم وارد شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.