صفحه اصلی / استان ها / قزوین / تخریب ۲۵۱ واحد مسکونی و دامپروری روستایی در قزوین
تخریب ۲۵۱ واحد مسکونی و دامپروری روستایی در قزوین

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین:

تخریب ۲۵۱ واحد مسکونی و دامپروری روستایی در قزوین

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از تخریب حدود 100 واحد مسکونی و 151 واحد دامپروری به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی 24 ساعته گذشته در سطح استان قزوین خبر داد.

تخریب منازل روستایی در قزوین

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین، اظهار کرد: طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی ۲۴ ساعته گذشته منجر به تخریب بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و ۱۵۱ واحد دامپروری در سطح استان شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: ۱۲ مورد قطعی آب، ۶ مورد قطعی برق و انسداد راه ارتباطی ۳۰ روستا در استان گزارش شده است و عوامل راهداری و امدادی در تلاش برای رفع آن‌ها هستند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به افزایش سیلاب‌ها و طغیان رودخانه‌ها دستور تخلیه روستاهای پایین‌دست شهر صنعتی البرز صادر شده است.

وی گفت: تعدادی واحد پرورش ماهی و چندین هکتار زمین کشاورزی در سطح استان خسارات جزئی و کلی دیده‌اند که بعد از کارشناسی میزان خسارات اعلام می‌شود.

نجفی بیان کرد: چند جاده در شهرستان بویین‌زهرا بر اثر وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها تخریب شدند.

وی اظهار کرد: جاده سوراوجین به بندسر در بخش رامند از توابع شهرستان بویین زهرا بر اثر سیلاب تخریب شده بود که با استفاده از لودر معدن عقیق از تخریب بیشتر آن جلوگیری شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: جاده بندسر به مرادبگلو نیز در کنار مسیل قرار داشته و تخریب شده و راه‌های ارتباطی آن نیز قطع شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.