صفحه اصلی / استان ها / قزوین / انحراف سیلاب قزوین به زمین‌های کشاورزی و غیرکشاورزی
انحراف سیلاب قزوین به زمین‌های کشاورزی و غیرکشاورزی

استاندار اعلام کرد:

انحراف سیلاب قزوین به زمین‌های کشاورزی و غیرکشاورزی

استاندار قزوین گفت: با تمهیداتی که در ستاد بحران در نظر گرفته شد و اقداماتی که صورت گرفت توانستیم سیلاب را به زمین‌های کشاورزی و غیر کشاورزی منحرف کرده و از مناطق مسکونی دور کنیم و آسیب جانی نداشتیم.

خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با شبکه خبر ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند روز اخیر برای مقابله با سیلاب احتمالی گفت: از روز یکشنبه تاکنون به‌طور متوسط در استان قزوین ۵۵ میلی‌متر بارش داشته‌ایم.

زاهدی ادامه داد: در همین راستا تمام امکانات استان برای کاهش اثرات سیل به کار گرفته شده و مدیران دستگاه‌ها و عوامل اجرایی به‌صورت ۲۴ ساعته پای کار هستند.

وی عنوان کرد: دبی رودخانه‌ها در استان قزوین بیش‌از حد انتظار بالا رفت به همین دلیل در ستاد بحران تصمیم برآن شد که شهر الوند از توابع استان قزوین که در معرض خطر قرار داشت را تخلیه کنیم.

استاندار قزوین افزود: اما با تمهیداتی که در ستاد بحران در نظر گرفته شد و اقداماتی که صورت گرفت توانستیم سیلاب را به زمین‌های کشاورزی و غیر کشاورزی منحرف کرده و از مناطق مسکونی دور کنیم و آسیب جانی نداشتیم.

این مسئول در این گفت‌وگو بیان کرد: الحمدالله به‌جز یک مورد حادثه ناگوار در استان قزوین سانحه دیگری گزارش نشده است.

وی در خصوص حادثه‌ای که در جاده قدیم قزوین- رشت اتفاق افتاد توضیح داد: شب گذشته به علت ریزش کوه یک دستگاه خودرو دچار سانحه شد و متأسفانه دو تن در این حادثه جان خود را از دست دادند.

این مسئول در خاتمه با اشاره به روز طبیعت خاطرنشان کرد: در استان قزوین بارندگی‌های پراکنده برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود، از هم‌وطنان خواهش می‌کنیم به دلیل امکان طغیان رودخانه‌ها و خطرات احتمالی دیگر از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، و مسیل‌ها جداً خودداری کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.