صفحه اصلی / استان ها / گلستان / ورود سامانه ناپایدار از امروز به گلستان/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری پراکنده
ورود سامانه ناپایدار از امروز به گلستان/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری پراکنده

ورود سامانه ناپایدار از امروز به گلستان/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری پراکنده

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان از ورود سامانه ناپایدار به استان و احتمال بارشهای رگباری پراکنده خبر داد.

سیزدهمین روز سیل استان گلستان

محمود محمدقلی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد ریزش باران خصوصاً در نواحی کوهستانی بودیم. بیشترین بارندگی‌ها در ناحیه جنوب غرب استان، شهرهای بندرگز و کردکوی به میزان ۱۴ میلیمتر و گرگان به میزان ۵ میلیمتر و در بقیه نواحی که بارش گزارش شده کمتر از ۲ میلیمتر بوده است.

وی بیان کرد: از بعد از ظهر امروز سامانه ناپایدار وارد استان خواهد شد که در ابتدا وزش باد نسبتاً شدید در نواحی ساحلی جنوب غرب را همراه دارد و به تدریج از اوایل شب نواحی شرقی استان نیز درگیر وزش باد و ناپایداری خواهند شد. در برخی ساعات سرعت وزش باد به بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

محمدقلی‌پور افزود: همزمان با ورود این سامانه شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود و البته بارش‌ها قابل توجه نخواهد بود. با توجه به اینکه جنس باران رگباری است، امکان آبگرفتگی در برخی نقاط مستعد وجود دارد.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان خاطرنشان کرد: از صبح فردا (۱۳ فروردین ماه) به تدریج این سامانه از استان عبور می‌کند و جو به حالت عادی خود باز می‌گردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

انتقال خون

از بیماران نیازمند به خون غافل نشویم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سیدصادق بنی‌عقیل اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.