صفحه اصلی / استان ها / توزیع ۲۰۰۰۰ لیتر آب ژاول رایگان در گلستان
توزیع ۲۰۰۰۰ لیتر آب ژاول رایگان در گلستان

توزیع ۲۰۰۰۰ لیتر آب ژاول رایگان در گلستان

کسب و کار نیوز:به همت جهاددانشگاهی گلستان، ۲۰۰۰۰ لیتر آب ژاول رایگان در سطح استان توزیع شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رئیس جهاددانشگاهی گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان و نیاز و ضرورت ضدعفونی کردن سطح شهرها و روستاها، این واحد طی تماس و مذاکرات تلفنی با مدیرعامل نیروگاه برق نکا و همکاری بسیار خوب این واحد، موفق شد تا در سه محموله ۲۰ هزار لیتر آب ژاول رایگان را تهیه کند.

رضا ثقفی بیان کرد: محموله اول به مقدار ۸۰۰۰ لیتر، به‌صورت رایگان بین شهرداری گرگان، هلال‌احمر بندرگز، مردم حاشیه‌نشین شهر گرگان و تعدادی از دهیاری‌های شهرستان گرگان توزیع شد.

وی افزود: محموله دوم نیز به مقدار ۶۰۰۰ لیتر با همکاری مرکز جهاددانشگاهی گنبدکاووس به‌صورت رایگان در اختیار شهرداری، هلال‌احمر، مرکز بهداشت، ورزش و جوانان و دو سازمان مردم‌نهاد در این شهرستان و شهرداری صادق‌آباد قرار گرفت.

وی بیان کرد: محموله دیگر هم به مقدار ۶۰۰۰ لیتر به‌صورت رایگان بین شهرداری علی آبادکتول، شهرداری گرگان، دهیاری شاهکوه، دهیاری شفیع‌آباد خان‌ببین و مرکز درمانی آق‌قلا و بندرترکمن توزیع شد.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان در ادامه گفت: طی نامه‌ای به استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در راستای عمل به وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی آمادگی مجموعه خود را جهت همکاری در مبارزه با شیوع کرونا در سطح استان اعلام کردیم.

ثقفی تصریح کرد: در این راستا اقدام به معرفی داوطلبین کمک به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان از بین دانش‌آموختگان دوره‌های پزشکی این واحد شامل کمک پرستاری، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، امدادگر اورژانس و دانشجویان رشته مددکاری کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هفته گذشته قرارداد تولید ۵۰۰۰ دست لباس گان بیمارستانی بین جهاددانشگاهی گلستان و اتاق بازرگانی گرگان به امضاء رسید.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه این لباس‌ها در عرض دو هفته تولید خواهند شد، گفت: این اقدام با استفاده از پتانسیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار انجام گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.