صفحه اصلی / استان ها / گیلان / اعزام دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب به مناطق سیل زده گلستان
اعزام دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب به مناطق سیل زده گلستان

اعزام دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب به مناطق سیل زده گلستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب جهت لایروبی رودخانه گرگانرود از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای تسریع در خروج آب از مناطق سیل زده گلستان اعزام شد.

سیزدهمین روز سیل استان گلستان

حمیدرضا آبایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده گلستان و دیگر استان‌های سیل زده کشور اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که بر اثر سیل در استان گلستان بوجود آمده و شرایط رخ داده، رودخانه گرگانرود نیاز به لایروبی دارد.

وی افزود: تیم تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی کشور به ادارات بنادر کشور ابلاغ کرده و برحسب دستور مدیرعامل و معاونت امور مهندسی و زیربنایی سازمان بنادر، امکانات موجود در استان در راستای کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان استفاده می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب به بندر امیر آباد اعزام و مستقر می‌شود که با استفاده از این امکانات خروج آب از شهرستان‌های آق قلا و گمیشان تسریع می‌شود.

آبایی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای کاهش معضلات ایجاد شده و ساماندهی وضعیت هموطنان سیل زده انجام شده و امیدواریم مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برای اعزام پرسنل و تجهیزات به استان‌های سیل زده شمال کشور اظهار کرد: هماهنگی‌هایی با هلال احمر کشور در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی انجام شده که در همین راستا پیشنهاد دادیم مبالغی از حقوق پرسنل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان که به صورت داوطلبانه بوده در جهت کمک به مردم سیل زده اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.