صفحه اصلی / استان ها / لرستان / فعلا امکان ارتباط با شهرستان‌های استان لرستان وجود ندارد
فعلا امکان ارتباط با شهرستان‌های استان لرستان وجود ندارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

فعلا امکان ارتباط با شهرستان‌های استان لرستان وجود ندارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: با توجه به شرایطی که اکنون در منطقه شاهد آن هستیم، ارتباط خیلی از شهرستان‌ها با استان قطع شده‌ است.

خسارات وارده به روستاهای لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز، رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که اکنون در منطقه شاهد آن هستیم، خیلی از شهرستان‌های ما شرایط بحرانی دارند و ارتباط آن‌ها با استان کاملاً قطع شده است و امکان برقراری ارتباط حتی از طریق تلفن و بی‌سیم‌های جمعیت هلال احمر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه یک سری از اقلام امدادی همچون مواد غذایی و اقلام زیستی را در بسیاری از شهرستان‌ها دپو کردیم، گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام گرفته نیروهای امدادی به اکثر شهرستان‌ها اعزام شدند و در حال امدادرسانی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در حال حاضر سه فروند بالگرد در استان داریم و منتظر مساعد شدن شرایط آب و هوایی هستیم تا به منطقه اعزام شوند. در حال حاضر خبر از اوضاع شهرستان‌های دیگر نداریم.

وی در رابطه با خطر فرورفتن روستای بابازید به زیر آب و گرفتار شدن ۱۵ نفر روی سقف منازل که خطر آنان را تهدید می‌کند، گفت: در حال حاضر شرایط آب و هوایی به گونه‌ای است که امکان امدادرسانی از طریق بالگرد وجود ندارد. همچنین امدادرسانی از طریق زمینی نیز به هیچ وجه میسر نیست.

وی افزود: سعی کردیم از استان‌های همجوار اعزام تیم‌های امدادی را به استان داشته باشیم و آمادگی کامل را داریم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی این افراد نجات پیدا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.