صفحه اصلی / استان ها / لرستان / هزار چادر امدادی به لرستان منتقل می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

هزار چادر امدادی به لرستان منتقل می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی خود در بحران پیش روی لرستان امدادرسانی می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه لرستان، پیروی در جلسه بحران که شنبه در شهرستان دورود برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌شود اسکان اضطراری و موقت به صورت کمپ در مدارس، مساجد، سالن‌های ورزشی و همچنین مصلی شهر دورود دایر شود و برای همین موضوع یک هزار چادر امدادی به لرستان منتقل می‌شود.

وی افزود: قریب پنج هزار پک مواد غذایی یک‌ماهه نیز در حال آماده‌سازی و ارسال به شهرستان دورود است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، گفت: برنامه‌ای تدارک دیده شده که شهرستان دورود به چند منطقه مشخص تقسیم و هر منطقه مسئول و عوامل و تجهیزات امدادی خود را در اختیار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تا روز آینده چادرهای اسکان اضطراری از طریق سازمان امداد کشور تهیه و به لرستان ارسال می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در صورت کسری نیرو در استان درخواست می‌شود از استان‌های همجوار به لرستان اعزام شوند.

وی اظهار کرد: کفش، قایق موتوری و اقلام موردنیاز نیز از طریق رئیس سازمان امداد در حال تهیه است که در اسرع وقت به لرستان انتقال داده می‌شوند.

پیروی تصریح کرد: تمام نیروها و عوامل امدادی برای ۷۲ ساعت آینده نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند و امیدواریم با پیش‌بینی‌های به عمل آمده شاهد کاهش آسیب‌های احتمالی در لرستان باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.