صفحه اصلی / استان ها / ایلام / در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه‌ای نداریم/ افراد فاقد تخصص در این شرایط مردم را سردرگم نکنند
در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه‌ای نداریم/ افراد فاقد تخصص در این شرایط مردم را سردرگم نکنند

در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه‌ای نداریم/ افراد فاقد تخصص در این شرایط مردم را سردرگم نکنند

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه ای نداریم، تاکید کرد: افراد فاقداتخصص در این شرایط مردم را سردرگم نکنند.

قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار ایلام

ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد بحران استان که امروز شنبه ۱۰ فروردین با حضور کامل اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه‌ای نداریم، چون جان و مال افراد برای ما مهم است و اگر قرار است خطری اتفاق بیافتد حتی شده با حکم قضائی چادرها و خانوارهایی که در مسیر سیل و مناطق آبگیر دایر شده است را جابجا می‌کنیم تا خطری متوجه کسی نباشد.

وی در ادامه با تاکید بر این مهم که مردم اخبار و اطلاعات هواشناسی و ستاد بحران را فقط از مراجع رسمی بگیرند، افزود؛ افرادی که تخصص در امور ندارند حق ندارند در این شرایط حساس اظهار نظری کنند که مردم را سردرگم بکند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دفع خطر احتمالی عقلا واجب است و همه در این شرایط مسئولیت داریم، اضافه کرد؛ بایست همه با قاطعیت پای کار باشند و مسلم است که بر سر جان و مال مردم با کسی ملاحظه و تعارف نداشته باشیم.

سلیمانی افزود: در شرایطی که بارش‌های شدید و سیل آسا تا کنون خسارات جانی و مالی زیادی در کشور برجای گذشته است ما نمی‌توانیم به هشدارهای هواشناسی بی خیال و بی‌تفاوت باشیم.

رئیس ستاد بحران استان با اشاره به این موضوع که در مدیریت بحران تا می‌توانیم پیشگیری کنیم، ادامه داد: اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد در حین بحران حفظ زمان مهم‌ترین عامل حیاتی است که بایست مورد تاکید جدی عوامل درگیر در کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سامانه بارشی پیش رو با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی بایست همه دستگاه‌های خدماتی، امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش و سپاه و همه مجموعه عوامل ستاد بحران در آمادگی کامل باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.