صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / پیام تسلیت اسکودا به حادثه دیدگان سیل شیراز

پیام تسلیت اسکودا به حادثه دیدگان سیل شیراز

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیزمان در سیل اخیر شیراز را به خانواده های داغدیده و عموم ملت شریف ایران تسلیت گفت.

اسکودا . آرم قضایی

به گزارش کسب و کار نیوز در متن تسلیت اتحادیه های سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران( اسکودا) چنین آمده است:

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران، جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیزمان در سیل اخیر  شیراز را به خانواده های داغدیده و عموم ملت شریف ایران تسلیت می گوید و مراتب همدردی نهاد وکالت با خانواده های داغدار را اعلام می دارد.
اگرچه میزان بارندگیهای اخیر  کم سابقه و همانند همه بلایای طبیعی، خارج از کنترل بود، لیکن بی‌تردید بخشی از تبعات حوادث تلخ روزهای آغازین سال ۱۳۹۸ برای هموطنان در استان های مختلف، معلول تخریب محیط زیست و بی توجهی به مقررات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی و بهره برداری غیر منطقی از منابع طبیعی است. در کنار برخورد با مقصران احتمالی و  تلاش برای جبران خسارات و کاهش آلام آسیب دیدگان، امید است این حوادث تلخ موجب توجه جدی مسئولان کشور و عموم مردم به بازنگری سیاست های زیست محیطی در جهت حفظ و بازسازی محیط زیست و جلوگیری از بهره برداری بی رویه و تخریب منابع طبیعی و نیز پرهیز از اجرای طرح های عمرانی فاقد توجیه زیست محیطی شود.
  لازم به ذکر است  که کانونهای وکلا و جامعه وکالت همانند زلزله سرپل ذهاب، در حادثه سیل گلستان نیز علیرغم مصادف شدن با ایام تعطیل، بی دریغ کمکهای مادی و معنوی خود را با محوریت کانون وکلای دادگستری گلستان روانه مناطق آسیب دیده کردند. در این زمینه مدیران و اعضای محترم کانون یادشده متحمل زحمات شبانه روزی شدند که امیدوارم مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد. در حادثه شیراز نیز کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویر احمد طی اطلاعیه ای آمادگی کانون مذکور برای معاضدت حقوقی به آسیب دیدگان را اعلام نموده است. ضمن قدردانی از زحمات همکاران ارجمند کانون فارس، ادارات معاضدت سایر کانون های وکلای دادگستری نیز در چارچوب مقررات از ارائه خدمت به هموطنان آسیب دیده در سیل های اخیر دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.