صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / پیام نوروزی رییس سازمان بازرسی کل کشور
پیام نوروزی رییس سازمان بازرسی کل کشور

پیام نوروزی رییس سازمان بازرسی کل کشور

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی نوروز 98 را تبریک گفت.

ناصر سراج . رییس سازمان بازرسی

به گزارش کسب و کار نیوز، متن پیام تبریک ناصر سراج به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی 

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

همکاران محترم سازمان بازرسی کل کشور

در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت که با ایام فرخنده میلاد امام الموحدین حضرت امیرالمؤمنین (ع) تقارنی مبارک یافته است، فرصت را مغتنم شمرده و تبریک و تهنیت خود را به این مناسبت تقدیم می‌دارم.

سالی را که پشت سرگذاشتیم، آکنده از حوادث کوچک و بزرگ در زندگی فردی و در حیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم ایران بود. ملت کارآزموده این سرزمین، به‌رغم سنگین‌ترین فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی و سیاسی از سوی نظام سلطه، جلوه‌های سرزندگی و مقاومت خویش را در بزنگاه‌های تاریخی همچون بیست و دوم بهمن به نمایش گذارد و همت خویش را برای عبور از بحران‌ها، بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ به رخ جهانیان کشید و اینک با آغاز گام دوم انقلاب، می‌رود تا با بهره‌گیری از تجارب گذشته، به الگویی پویا برای آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان جهان تبدیل شود.

شما فرزندان خدوم این ملت در سازمان بازرسی کل کشور در سال گذشته، با تلاش‌های شبانه‌روزی خویش در بخش‌های مختلف، تجلی چشمان بیدار و تیزبین محافظان بیت‌المال بودید و دست‌آوردهای قابل تقدیری را به ساحت مردم شریف کشور تقدیم نمودید. امید این‌جانب این است که در سال جدید نیز با هدایت‌های ریاست معزز قوه قضائیه، این روند با قوت و توفیق بیشتری ادامه یابد و در پایان آن، کارنامه‌ای درخشان‌تر از گذشته در تحقق منویات مقام معظم رهبری در کار مقابله با فساد و مبارزه با کژی‌ها و ناراستی‌ها ارائه گردد.

بار دیگر با آرزوی سلامت و سعادت برای همکاران ارجمند و خانواده‌های محترم ایشان که حامیان عاطفی فعالیت‌های سازمان هستند، روزگاری آرام و به کام در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه را برای همگان خواستارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.