صفحه اصلی / استان ها / قزوین / ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس‌ راه استان از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: هم اکنون محورهای مواصلاتی استان به خصوص در آزادراه‌های «قزوین – رشت»، «قزوین- زنجان» و «قزوین – کرج» شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین استان گذر است و هموطنان زیادی از غرب، شرق و شمال کشور وارد استان قزوین می‌شوند و پس از ساعت‌ها رانندگی خسته و خواب آلود هستند توصیه می‌شود حتماً شب قبل از سفر استراحت کرده و در طول مسیر نیز در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ مناسب و استراحت کافی به مسیر سفر خود ادامه دهند.

وی تأکید کرد: با توجه به ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی از تغییر مسیر ناگهانی خودداری و فاصله طولی را رعایت کنند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به اینکه عوارضی‌های «قزوین- زنجان» و «قزوین –کرج»به جزء «قزوین – رشت» دارای گیت‌های الکترونیکی پرداخت عوارضی است رانندگان می‌توانند با احتیاط و بدون توقف از محل عوارضی عبور کنند.

وی از تمامی رانندگان خواست: در طول مسیر سفر از عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی و حرکت با دنده عقب خودداری و در هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

یک کشته در برخورد خاور با عابر پیاده در آزادراه

بیگلری  اعلام کرد: در ساعت ۲۰ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در لاین شمالی آزادراه «قزوین- زنجان» حوالی «قره باغ» بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل وقوع حادثه مشخص شد یک دستگاه خاور با راننده یک دستگاه پراید که در شانه خاکی آزادراه به علت نقض فنی خودرو پارک و راننده در حال تعمیر خودرو بوده برخورد و راننده مصدوم می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گفت: بلافاصله مصدوم حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام که متأسفانه مصدوم به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرد.

بیگلری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو راننده کامیون خاور به میزان ۵۰ درصد و نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها از سوی راننده سواری پراید به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تولید مواد ضدعفونی‌کننده در آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.