صفحه اصلی / استان ها / مازندران / نشست زمین؛ تهدید جدی خیابان‌های جویبار
نشست زمین؛ تهدید جدی خیابان‌های جویبار

نشست زمین؛ تهدید جدی خیابان‌های جویبار

عضو شورای اسلامی شهر جویبار گفت: در کنار چالش جدی ترافیکی جویبار، نشست زمین در برخی از خیابان‌های این شهر در حال وقوع است که می‌تواند در آینده اتفاق‌های جبران ناپذیری را رقم بزند.

فرونشست زمین در جویبار

سیداسماعیل فولادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که در آستانه سال نو شهردار از برنامه‌های زیباسازی شهری عقب مانده است، گفت: متاسفانه ورودی و فضای داخلی شهر در آستانه ایام‌ نوروز نمای خوبی ندارد و ناهمگونی در ساختار، مبلمان و معماری شهری به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به این‌که جویبار کوتاه‌ترین راه دسترسی به دریا را دارد، تصریح کرد: جویبار با چالش جدی ترافیکی رو به روست و نشست زمین در بعضی از خیابان‌ها می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری در آینده به وجود بیاورد.

عضو شورای شهر جویبار خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این شهر پاسخگوی جمعیت ۳۵ هزار نفری در شهر و ۷۰ هزار نفر مجموع کل جمعیت شهرستان نیست و ممکن است تا چند سال آینده شاهد مهاجرت از جویبار باشیم.

وی با اشاره به سنتی عمل کردن مدیریت شهری در جویبار گفت: بازنگری طرح جامع شهری از اولویت‌های مهم شهر جویبار است که می‌تواند شهرستان را به درآمد پایدار برساند.

این عضو شورا بودجه امسال شهرداری را ۲۷ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: سال گذشته بودجه شهرداری جویبار ۱۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به آن ۶۰ درصد رشد داشته‌ایم.

بدهی ۱۱ میلیاردی شهرداری جویبار

محمد فقیه رئیس شورای شهر جویبار نیز در گفت‌وگو با ایسنا از افتتاح موزه کشتی این شهر خبر داد و گفت: موزه کشتی در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و برای سال آینده نیز بودجه‌ای برای ساخت این موزه در نظر گرفته می‌شود.

وی برگزاری جشنواره صنایع دستی و آش ترش، نوروزخوانی و برگزاری مسابقه رنگ آمیزی تخم مرغ سفالی را مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی پایان سال ۹۷ بیان کرد و افزود: در آینده نزدیک المان سردار شهید ذبیحی در انتهای بلوار ورداسبی نصب خواهد شد.

رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به بدهی ۱۱ میلیارد تومانی شهرداری این شهر گفت: ۶ میلیارد تومان آن مربوط به دوره‌های قبل بوده و بخشی از آن مربوط به همین دوره است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.