صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نماینده اردبیل: قانون مدیریت خدمات کشوری نتوانست به اهدافش برسد
نماینده اردبیل: قانون مدیریت خدمات کشوری نتوانست به اهدافش برسد

نماینده اردبیل: قانون مدیریت خدمات کشوری نتوانست به اهدافش برسد

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری آن طور که باید نتواست اهداف و منشور انقلاب اسلامی را دنبال کند و مانع تبعیض، نابرابری و بی عدالتی شود. این نظامنامه که نامش نظام هماهنگ پرداخت است روی هماهنگی را به خود ندیده است.

‌رضا کریمی

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا کریمی  در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی  از تصویب و ارجاع لایحه اصلاح و دائمی بودن قانون مدیریت خدمات کشوری به شورای نگهبان خبر داد. این قانون آن طور که باید نتواست اهداف و منشور انقلاب اسلامی را دنبال کند و مانع تبعیض، نابرابری و بی عدالتی شود. این نظام‌نامه که نامش نظام هماهنگ پرداخت است روی هماهنگی را به خود ندیده و در واقع با نظام ناهماهنگ است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: بررسی دقیق دریافتی وزارتخانه‌ها و شرکت‌های دولتی به خوبی ناعدالتی را نشان می‌دهد. برای رفع این مشکلات باید تدابیر لازم اندیشیده شود.  نمایندگان باید در یک سال مانده به پایان دوره نمایندگی خود، تمام تلاش خود را برای مبارزه با تبعیض‌های موجود در ادارات به کار گیرند. پیگیری اقتصاد عادلانه براساس ضوابط اسلامی جهت ایجاد رفاه و رفع فقر و برطرف کردن هرگونه محرومیت در تمامی زمینه‌هاست. لازم است برای تحقق آن اهتمام ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.