صفحه اصلی / استان ها / لرستان / آمادگی هلال احمر لرستان برای امدادرسانی به مسافرین گرفتار در برف
آمادگی هلال احمر لرستان برای امدادرسانی به مسافرین گرفتار در برف

آمادگی هلال احمر لرستان برای امدادرسانی به مسافرین گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آمادگی این جمعیت در پی بارش‌های اخیر در استان خبر داد.

قله برف انبار قم در روزهای پایانی سال

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف در استان هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در بعضی جاده‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: طی بازدیدهای میدانی که داشتیم وضعیت تردد در راه‌های شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دورود به سختی انجام می‌شود.

رضایی ادامه داد: جاده اباذر به اراک، گشور- گاماسیاب و گردنه زالیان هم مورد بازدید قرار گرفتند که حرکت خودروها به کندی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آمادگی این جمعیت برای امدادرسانی به مسافران خبر داد و افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی که از قبل داشتیم آمادگی‌های لازم فراهم آماده و مشکلی نداشتیم.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان مسئول خدمات سفر است و اداره کل راهداری، پلیس راه و آتش نشانی نیز در حال آماده‌باش به سر می‌برند.

رضایی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۷ پایگاه ثابت و سیار جمعیت آماده خدمات‌دهی هستند و در آنها ۴۰۰ نیروی آماده به کار حضور دارند.

این مسئول گفت: در مبادی ورودی نیز ایستگاه‌هایی جهت راهنمایی مسافرین و بهبود وضعیت ترافیک برپا شده است.

تردد در محور خرم‌آباد-اراک فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به‌شدت بارش برف در محور خرم‌آباد – اراک، تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند .

به گزارش کسب و کار نیوز، عباس شرفی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به‌شدت بارش برف در محور خرم‌آباد – اراک تردد وسایل نقلیه در این محور بسیار کند و فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
این مسئول عنوان کرد: به رانندگان و مردم توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای عملیاتی، ستادی و امکانات راهداری لرستان برای مدیریت وضعیت موجود بسیج شده است، گفت: در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در محورها مشغول خدمت‌رسانی به مردم و باز نگه‌داشتن جاده هستند.

شرفی خاطرنشان کرد: با توجه به‌شدت بارش و آب‌گرفتگی در اکثر محورهای استان، به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیر چرخ، لباس گرم و پتو سفر کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.