چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تذکر بهرام نیا درباره افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی در سال ۹۸
تذکر بهرام نیا درباره افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی در سال ۹۸

تذکر بهرام نیا درباره افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی در سال ۹۸

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی برای کارکنان دولت یک پدیده میمون و مبارک بود که توسط نمایندگان ملت رخ داد، اظهار کرد: طرح این موضوع که اجرایی شدن این مصوبه که حکم قانونی هم دارد برای دولت میسور نیست اهانت به جایگاه نمایندگان و خانه ملت است.

حسن بهرام نیا

به‌ گزارش ‌ایسنا، حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه‌ داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص حفظ شأن منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان و استناد به بند “۹” اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیض‌های ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه مردم در تمام  زمینه‌های مادی و معنوی، گفت‌:  روز گذشته  یک پدیده میمون و مبارک  در مجلس شورای اسلامی رخ داد و آن هم در تبصره “۱۲” و درباره  افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی به همراه ۱۰ درصد حقوق برای تمام کارکنان دولت بود. این موضوع  یک پدیده میمون و مبارک بود که توسط نمایندگان ملت رخ داد.

وی اضافه کرد: متاسفانه از برخی از عزیزان که خودشان برخاسته از این خانه و برخاسته از این جایگاه هستند،  انتظار نداشتم که اعلام کنند که اجرایی شدن این مصوبه که حکم قانونی هم دارد برای دولت میسور نیست. این را اهانت به جایگاه نمایندگان و خانه ملت می‌دانم و امیدوارم که این اهانت به نمایندگان مورد بررسی قرار گیرد و رفع شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.