صفحه اصلی / استان ها / لرستان / وجود فساد در جامعه حساسیت جوانان را برمی‌انگیزد

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر

وجود فساد در جامعه حساسیت جوانان را برمی‌انگیزد

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه وجود فساد در جامعه احساسات جوانان را برمی‌انگیزد، گفت: جوانان موتور محرکه جامعه هستند.

کاظم صدیقی

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه لرستان، آیت‌الله کاظم صدیقی در همایش رویش ماندگار در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: خداوند برای تمام موجودات نقش خاصی را تعریف کرده است.

وی قدرت‌طلبی را بدترین آفت دانست و با ذکر این مطلب که گروه‌گرایی و باندبازی سم مهلک است که به بدنه جامعه ضررهای غیرقابل‌جبران وارد می‌کند، ادامه داد: جوانان موتور محرکه جامعه هستند.

آیت‌الله صدیقی با ذکر این مطلب که سه چیز باعث می‌شود که جامعه‌ای مورد توجه خداوند قرار نگیرد، ادامه داد: خداوند مؤمن ضعیف بی‌دین را دشمن می‌دارد و مؤمن ضعیف بی‌دین کسی بوده که نسبت به امربه‌معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت است.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فساد در جامعه احساسات جوانان را برمی‌انگیزد، یادآور شد: با اجرای عدالت اجتماعی در جامعه می‌توان جوانان را هدایت کرد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه دومین چیزی که باعث می‌شود خداوند به بنده‌ای توجه نکند یا به عبارتی از چشم خدا بیفتد تأخیر در ازدواج است، اضافه کرد: ازدواج نیاز قطعی و اثرگذار است کما اینکه امنیت خانواده‌ها در سایه ازدواج محقق می‌شود.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نباید جوانان را به سمت سرگرمی‌ها نبریم، یادآور شد: جوان را باید به سمت واقعیت‌ها سوق داد.

وی با ذکر این مطلب که سومین چیزی که باعث می‌شود انسان از چشم خدا بیفتد بیکاری است، اضافه کرد: استان لرستان به‌تمام معنا ولایتمدار است هیچ روزنه و رخنه‌ای در مجموعه استان وجود ندارد.

آیت‌الله صدیقی ایجاد اشتغال و بهره‌گیری از جوانان استان در جهت تولید را افضل جهادها دانست و گفت: مسئله بیکاری در استان از مشکلات مبتلابه است.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر وجود مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان را طلیعه‌ای برای استفاده از ظرفیت و شناسایی استعدادهای جوانان دانست و افزود: فعالیت و کار این مجمع جدی گرفته شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان

افتتاح تلویزیون اینترنتی جوانان به مناسبت هفته جوان در لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید علی کریمی جوانان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.