صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / پول سعودی در پاکستان نفوذ کرده است/ تصمیم در خصوص مسائل ملی بر اساس منافع ملی و اسلام

فرمانده نیروی قدس سپاه در بابل:

پول سعودی در پاکستان نفوذ کرده است/ تصمیم در خصوص مسائل ملی بر اساس منافع ملی و اسلام

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه با اطمینان می‌گویم هیچ تصمیمی در مورد مسائل ملی کشور گرفته نمی‌شود مگر اینکه منافع ملی و اسلام دیده شود، به موضوع حادثه تروریستی پاکستان اشاره کرد و گفت: به مردم پاکستان عرض می‌کنم در داخل پاکستان نفوذ پول سعودی صورت گرفته است و می‌خواهند با این اقدامات پاکستان را نابود کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سرلشکر قاسم سلیمانی در یادواره هزار و ۷۴۷ شهید بابل در مصلی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و سال‌های بعدی هم به کوری چشم دشمنان جشن می‌گیریم، جوهر فرهنگ و شهادت در اسلام، هوشمند، هدفمند و مقدس است؛ در این فرهنگ افراد با بصیرت اصرار بر حضور در این موضوعات دارند.

وی با اشاره به اینکه آثار موضوع شهادت ابعاد بزرگی در مسائل اعتقادی، دینی و ملی دارد، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ شهادت تأثیر بسیار مثبتی در ابعاد رفتاری، دینی و اعتقادی و حتی ملی دارد، چون شهید در بالاترین وجه فرهنگ سازی می‌کند و هیچ وجهی بالاتر از شهید اثرگذار در جامعه نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه وقتی یک نفر شهید می‌شود، این نیست که فقط وی در دفاع از یک امر مقدسی به شهادت می‌رسد، بلکه یکی از اهداف او نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است، گفت: حادثه کربلا در نهادینه کردن فرهنگ دینی بالاترین اثر را گذاشته است. این فرهنگ موجب می‌شود که افراد یک جامعه در اهداف ملی و الهی خود اقدام به خطر کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در کشور ما یک دفاع مادر بود؛ چون همه دفاع‌هایی که بر پایه اسلام مقدس است ویژگی‌هایی دارد که در جامعه ما بسیار کارساز است، تصریح کرد: دفاع مقدس علاوه بر اینکه فرهنگ ضد دینی را زدود، ارزش‌های دینی را نهادینه کرد.

دفاع مقدس، سیره‌ای برای هر دفاع نابرابر

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در واقع تنها محور فراگیر و مقدسی بود که توانست در کوچه‌ها و شهرهای ما این موضوع را وارد کند، در واقع شیوه و سیره‌ای برای هر دفاعی که نابرابر باشد، است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با با بیان اینکه یک ملتی اگر دچار ظلم و هجمه نابرابر شد، بخواهد دفاع کند و پیروزمند باشد، باید شیوه دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهد، اظهار کرد: امروز همه دفاع‌هایی که بر پایه اسلام در تمامی دنیا از جمله فلسطین و لبنان وجود دارد، سرمشق درستی از دفاع مقدس بود. دفاع مقدس نقطه عطفی شد در نمایاندن اسلام و دفاع اسلام بر کشوری که بر پایه اتکا به آن دفاع می‌کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهادت حالتی است که شهید قبل از شهادت به آن نائل می‌شود و آن درک از عظمت خدا است، گفت: شهید برای عمل به حکم خدا، با حکم و میل خود مخالفت می‌کند، هر چه زمان بگذرد، این عطش بیشتر خواهد شد، چون او همه چیز را به جز خدا را فراموش کرد.

دو دشمن درونی و بیرونی در برابر ایران

وی با بیان اینکه ایران با دو دشمن درونی و بیرونی رو به رو است، اظهار کرد: همه آنهایی که از سیم‌های خاردار و دژهای آنها گذشتند، اول توانستند از دژهای درونی خود عبور کنند و بعد از دشمن بگذرند اما شهدا جهاد اکبر و اصغر را توأمان انجام دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امام اسلام را دوباره پایه گذاری کرد، آن روز امام دو موضوع فلسطین و خطر وهابیت را در اسلام مطرح کرد، گفت: امروز در جامعه ما فلسطین به موضوع خطرناک عالم اسلام تبدیل شد، همچنین وهابیت تلاش زیادی کرد که چهره اسلام را تخریب کند اما امام اسلام ناب را تبیین و خطرات آن را نیز مشخص کرد.

سلیمانی با بیان اینکه اگر این انقلاب وجود نداشت، حرکت‌های اسلامی نیز شکل نمی‌گرفت، خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام اگر احساس قدرت دارد و احساس می‌کند اسرائیل نمی‌تواند کاری انجام دهد، حضور دو جریان قوی در لبنان و فلسطین به نام‌های حماس و حزب‌الله است.

تصمیم در خصوص مسائل ملی بر اساس منافع ملی و اسلام

وی تاکید کرد: با اطمینان می‌گویم هیچ تصمیمی در مورد مسائل ملی کشور گرفته نمی‌شود مگر اینکه منافع ملی و اسلام دیده شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه به اسم داعش کشورهخای زیادی را تخریب کردند، صدها انسان بیگناه را کشتند و بیش از ۳ هزار مسجد منفجر شد، گفت: در نهایت جمهوری اسلامی ایران جلوی این طوفان مسموم را گرفت؛ در نظر بگیرید اگر این طوفان مسموم به مرزهای ایران می‌رسید، چه اتفاقی می‌افتاد.

انقلاب اسلامی؛ قدرت و اقتدار برای ایران به ارمغان آورد

سلیمانی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم دیگری که انقلاب به دست آورد، قدرت توأم با اقتدار است، افزود: ممکن است کشور، جریان و یا شخصی دارای قدرت اما فاقد اقتدار باشد، چرا به آل‌سعود می‌گویند اگر ما نباشیم، شما دوماه نمی‌توانید دوام بیاورید.

وی با بیان اینکه اصرار بر برجام منطقه‌ای چیست، به دنبال این هستند که برجام ۲ را پایه‌گذاری کنند و آیا این برجام هدف آنها است، گفت: با وجود آنکه می‌دانند این کشور در منطقه صاحب اقتدار و اثرگذار است، به دنبال خشکاندن قدرت و اقتدار ایران هستند.

پول سعودی در پاکستان نفوذ کرده است

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه حادثه تروریستی زاهدان بسیار دردناک بود، اظهار کرد: سوال من از دولت پاکستان این است که به کجا می روید، شما که بمب اتم دارید آیا نمی‌توانید یک گروه چند صد نفره تروریستی در منطقه را نابود کنید، مردم خود شما در عملیات‌های مختلف تروریستی چه میزان کشته شده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه در داخل پاکستان نفوذ پول سعودی صورت گرفته و هدف آنها از هم از هم پاشیدن این کشور است، گفت: نباید مردم پاکستان اجازه دهند یک آدم‌کش برای آنها تصمیم‌گیری کند و حتماً جمهوری اسلامی انتقام خودش را در رابطه با شهادت شهدای اخیر در سیستان و بلوچستان می‌گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.